Beantwoord

Status bestelling

• 10 juni 2020
  • 2 reacties
  • 393 Bekeken

Beste,

Dinsdag 9 juni heb ik een nieuwe telefoon besteld aangezien ik mocht verlengen. Ik wacht nu op een mail waarin de bezorgafspraak gemaakt kan worden. Deze heb ik tot op heden nog niet ontvangen. Een tijdje geleden heb ik dit ook al eens geprobeerd en daar heb ik ook nooit meer iets over gehoord. 

Ik ontvang bericht wanneer het toestel op voorraad is maar ik ben wel benieuwd hoe lang dat kan duren.

Ik hoor het graag!

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Hajar 11 juni 2020, 11:15

Hi @theafleuru48282y3 

Wat leuk dat je voor een nieuw toestel bent gegaan! Ik heb je gegevens erbij gepakt en als het goed ontvang je ieder moment een mail van AMP om een bezorgafspraak te maken. Controleer ook je spambox voor de zekerheid. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @theafleuru48282y3 

Als je op de T-mobile website nog eens bij de bestel pagina van het toestel kijkt, dan zou je bovenaan moeten zien leverbaar vanaf ... of direct leverbaar en dan zal het niet lang duren.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @theafleuru48282y3 

Wat leuk dat je voor een nieuw toestel bent gegaan! Ik heb je gegevens erbij gepakt en als het goed ontvang je ieder moment een mail van AMP om een bezorgafspraak te maken. Controleer ook je spambox voor de zekerheid. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel!

Reageer