Beantwoord

status bestelling

• 25 oktober 2020
  • 5 reacties
  • 359 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 3 reacties

Ik heb vandaag een bestelling geplaatst voor verlenging van mijn abonnement.
kort na het bestellen en het betalen van de eenmalige kosten kreeg ik netjes de bevestiging mail en zag ik bij de bestelling status check dat hij was goed gekeurd.

nu krijg ik een half uur daarna een mail met ‘bestelling geannuleerd’.
Mijn vraag … kan ik de  ‘echte’ status van mijn verlenging vinden? en als hij geannuleerd is wanneer kan ik het geld terug verwachten ?

het bestellen ging wat rommelig en had nog wat wijzigingen gedaan ver in het bestelproces.. dus misschien dat er een onjuiste bestelling doorgegaan is die later geannuleerd is ?

icon

Beste antwoord door Waqqas 25 oktober 2020, 19:27

Hallo @evd852 

Als je hier je gegevens invult dan zie je de status van je bestelling.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Mocht er iets terug betaald moeten worden zal je het bedrag binnen 14 dagen retour krijgen.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @evd852 

Als je hier je gegevens invult dan zie je de status van je bestelling.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Mocht er iets terug betaald moeten worden zal je het bedrag binnen 14 dagen retour krijgen.

Bedankt voor uw reactie, deze optie geeft aan dat de bestelling is goedgekeurd en alle gegevens kloppen dus dan ga ik er van uit dat alles goed gaat. 
De mail betreffende de annulering is wel apart maar ondanks dat staat hij op goedgekeurd en staat de verlenging ook in mijn account. 

Mochten er dingen toch geannuleerd zijn dan hoop ik dat ik hier nog wat van hoor in de mail.

Bedankt voor de moeite!

Reputatie 7
Badge +19

@evd852

Kan je de ordernummers niet vergelijken?

In je My T-Mobile account moet ook de verlenging zichtbaar zijn onder abonnement & instellingen.

I'm mijn account is de verlenging zichtbaar en alles lijkt helemaal in orde. Dit maakt de mail erg verwarrend. Order nummers worden niet genoemd in de annulering mail dus kan hier niks vergelijken. 

Alles lijkt er dus op dat het goed verlopen is, enkelt de mail creërt wat verwarring. Hoop dat dit over het verloop van de komende dagen wat duidelijker word. 

zojuist contact gehad met de klantenservice, en alles is in orde :) 

Reageer