Beantwoord

Status bestelling iphone 11

• 15 juni 2020
  • 5 reacties
  • 874 Bekeken

Hallo!

Ik heb drie dagen geleden via de website mijn verlopen abonnement verlengd met een nieuw toestel.
Op de website stond toen dat de Iphone 11 256GB zwart vanaf 12 juni leverbaar zou zijn.
Dit staat nu nogsteeds op de website.

Inmiddels is het 15 juni en heb ik nog niets over mijn bestelling vernomen?

Hoe zit dit?

icon

Beste antwoord door Evy 15 juni 2020, 16:39

Hi @solawende 

Geen zorgen, jouw bestelling is helemaal goed gegaan! Het kan ook zeker kloppen dat jij nog geen mail binnen hebt gekregen voor het maken van een bezorgdatum. Op de Apple iPhone 11 256GB Zwart zit momenteel een levertijd. Neem eens een kijkje in dit topic, hier geven wij de meest actuele levertijden en dit werken wij constant bij voor jou! Zodra het toestel weer op voorraad is, dan krijg jij daar uiteraard bericht over. Hopelijk heb jij zo voldoende informatie? Mocht je nog andere vragen hebben, laat het vooral weten. Ik help je graag! :smile:

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @solawende 

De status staat nog op leverbaar vanaf 12 juni, de status is nog niet bijgewerkt denk ik.

Heb je gekozen voor bezorging of ophalen in een TM winkel? Bij bezorging ontvang je normaal binnen 15 minuten een mail van AMP om een bezorg afspraak te maken mits op voorraad, check ook je spam folder. Voor ophalen duurt het een aantal werkdagen en dan hoor je bericht te ontvangen van de winkel medewerkers.

Dankjewel voor het snelle antwoord @Waqqas 

Ik heb gekozen voor bezorging.
Nadat ik betaald had kreeg ik inderdaad een mailtje dat ik binnen 15 minuten een mail zou krijgen voor een bezorgafspraak, maar deze heb ik nooit ontvangen. Ook niet in Spam :-)

Reputatie 6
Badge +8

Hi @solawende 

Geen zorgen, jouw bestelling is helemaal goed gegaan! Het kan ook zeker kloppen dat jij nog geen mail binnen hebt gekregen voor het maken van een bezorgdatum. Op de Apple iPhone 11 256GB Zwart zit momenteel een levertijd. Neem eens een kijkje in dit topic, hier geven wij de meest actuele levertijden en dit werken wij constant bij voor jou! Zodra het toestel weer op voorraad is, dan krijg jij daar uiteraard bericht over. Hopelijk heb jij zo voldoende informatie? Mocht je nog andere vragen hebben, laat het vooral weten. Ik help je graag! :smile:

Hoi @Evy ,

Het linkje dat je meestuurt werkt niet helaas.

Maar het is toch gek dat als ik op 11 juni iets bestel waarvan op dat moment gezegd wordt dat dat vanaf 12 juni weer leverbaar is, dit helemaal niet zo blijkt te zijn en ik hier notabene d.m.v. een forum over moet horen? :frowning2:

Reputatie 6
Badge +8

Hi @solawende 

Bij deze de juiste link: https://community.t-mobile.nl/status-bestelling-en-levertijden-400/actuele-levertijden-vanaf-17-juni-2020-224670

Kan me voorstellen dat je dit zo snel mogelijk in huis wilt hebben, je keuze is gevallen op een heel populair toestel. Levertijden zijn onder voorbehoud en we doen uiteraard ons uiterste best om iedereen zo snel mogelijk te voorzien van een nieuw toestel! :smile:

Reageer