Hallo!
Ik heb drie dagen geleden via de website mijn verlopen abonnement verlengd met een nieuw toestel.
Op de website stond toen dat de Iphone 11 256GB zwart vanaf 12 juni leverbaar zou zijn.
Dit staat nu nogsteeds op de website.
Inmiddels is het 15 juni en heb ik nog niets over mijn bestelling vernomen?
Hoe zit dit?
Beste antwoord door Evy
Hi
Geen zorgen, jouw bestelling is helemaal goed gegaan! Het kan ook zeker kloppen dat jij nog geen mail binnen hebt gekregen voor het maken van een bezorgdatum. Op de Apple iPhone 11 256GB Zwart zit momenteel een levertijd. Neem eens een kijkje in dit topic, hier geven wij de meest actuele levertijden en dit werken wij constant bij voor jou! Zodra het toestel weer op voorraad is, dan krijg jij daar uiteraard bericht over. Hopelijk heb jij zo voldoende informatie? Mocht je nog andere vragen hebben, laat het vooral weten. Ik help je graag!