Beantwoord

Status bestelling na verlenging

• 6 april 2016
  • 4 reacties
  • 443 Bekeken

Beste T-Mobile,
Van het weekend mijn abbo verlengt inclusief de Samsung S7 32GB en dat staat allemaal ook wel bij mijn
T-Mobile account maar heb verder geen email gekregen van jullie en ook geen email van de vervoerder. Loopt alles wel goed? Zo ja wanneer ontvang ik mijn nwe Samsung?
icon

Beste antwoord door David 7 april 2016, 11:09

Hoi Paula,

Welkom op ons Forum! Leuk dat je verlengd hebt en nog een gaaf toestel erbij ook! :D

In ons systeem zie ik dat je telefoon goed in de bestelprocedure staat en dat deze in het afleverproces bij de koerier is. Dit betekent dat je ondertussen wel een bericht van AMP zou moeten hebben. Als het goed is zou er naar je XS4All-adres gemaild moeten zijn om een afspraak in te plannen. Zou je jouw mail- en spambox eens kunnen nakijken of hier de e-mail wellicht in staat?

Laat het even weten, anders helpen we je er graag bij verder! We willen natuurlijk dat jij zo spoedig mogelijk je S7 in huis hebt! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Paula,

Welkom op ons Forum! Leuk dat je verlengd hebt en nog een gaaf toestel erbij ook! :D

In ons systeem zie ik dat je telefoon goed in de bestelprocedure staat en dat deze in het afleverproces bij de koerier is. Dit betekent dat je ondertussen wel een bericht van AMP zou moeten hebben. Als het goed is zou er naar je XS4All-adres gemaild moeten zijn om een afspraak in te plannen. Zou je jouw mail- en spambox eens kunnen nakijken of hier de e-mail wellicht in staat?

Laat het even weten, anders helpen we je er graag bij verder! We willen natuurlijk dat jij zo spoedig mogelijk je S7 in huis hebt! 🙂
Hoi David,

Helaas heb ik geen email ontvangen van de vervoerder en ik heb uiteraard ook tussen de spam gekeken. 😞
Inmiddels een sms van AMP ontvangen met daarin inlogcodes voor hun site. De afspraak voor het ontvangen van de Samsung staat er (kan gelukkig ook in het weekend) dus thanks voor alle moeite.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Paula,

Gelukkig is het bericht van AMP dan toch nog verstuurd gisteren! 😃 Kon je telefoon al gelijk dit weekend geleverd worden? Dat zou natuurlijk super zijn!

Alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel en als je nog vragen hebt, je weet ons te vinden!

Reageer