Beantwoord

Status bestelling Samsung Galaxy S20

• 28 januari 2021
  • 4 reacties
  • 101 Bekeken

hallo. Ik heb op 22 januari mijn abbonement verlengd maar nog steeds geen mail gehad voor een afspraak. Heb ondertussen al 6x gebeld maar nog steeds GEEN duidelijkheid. Ik wordt er nu een beetje gek van. Dus graag zo snel mogelijk antwoord voordat ik me ga bedenken en naar een ander overstap.

icon

Beste antwoord door Hajar 29 januari 2021, 10:56

Hi @lisa95 

Ik heb gelijk je bestelling erbij gepakt en zie dat je voor een Samsung Galaxy S20 128GB Grijs bent gegaan. Dat toestel is momenteel nog niet op voorraad. Je ontvangt een bericht van de koerierdienst AMP zodra je toestel leverbaar is. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @lisa95 

Ik heb gelijk je bestelling erbij gepakt en zie dat je voor een Samsung Galaxy S20 128GB Grijs bent gegaan. Dat toestel is momenteel nog niet op voorraad. Je ontvangt een bericht van de koerierdienst AMP zodra je toestel leverbaar is. 

Hi @lisa95 

Okee maar klopt het dat ik dan ook Geen bevestiging van jullie heb gehad ik zie zelf bij de status van mijn bestelling staan dat die geannuleerd is

Reputatie 7
Badge +20

Hi @lisa95 

Je had 3 bestellingen waarbij een is geannuleerd, maar je hebt ook nog een bestelling waarbij het toestel nog niet op voorraad is dus daar moet je op wachten. Ik hoop dat je snel je toestel krijgt!

Hi @lisa95 

Je had 3 bestellingen waarbij een is geannuleerd, maar je hebt ook nog een bestelling waarbij het toestel nog niet op voorraad is dus daar moet je op wachten. Ik hoop dat je snel je toestel krijgt!

Er zijn als goed is 2 geannuleerd en dan staat er nog 1 open. Op de site staat dat die direct leverbaar is.

Reageer