Beantwoord

Status "direct leverbaar"

• 10 januari 2021
  • 3 reacties
  • 259 Bekeken

Leuk dat er in de webwinkel staat “direct leverbaar”

maar als jullie bezorger AMP pas over 12 dagen kan bezorgen vanwege drukte

betekent dat niet zoveel.

Mijn oude telefoon is stuk en 12 dagen zonder een telefoon is vrij lang tegenwoordig.

Wellicht moeten jullie dat even melden in de webshop.

Want nu is “direct leverbaar” ernsig misleidend en vervelend.

icon

Beste antwoord door Hajar 11 januari 2021, 10:42

Hi @Kalfster 

Ik begrijp je reactie. Bij ons is het toestel direct leverbaar, maar de koerierdienst AMP heeft het momenteel zo druk waardoor het allemaal langer duurt. We nemen je feedback mee en proberen op onze website ook duidelijker te communiceren over de drukte bij de koerierdienst. 

Ik hoop in ieder geval dat je snel je toestel thuis ontvangt!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12

De drukte van de koeriers verschilt per dag en per regio. Dat is dus van te voren niet in te schatten. Het toestel ligt op de plank, dus die afhankelijkheid heb je niet.

Mooi verwoord, maar ik vind het misleidend als een winkel/bedrijf zegt “direct leverbaar” en dat ik dan pas na de bestelling te horen krijg dat ik 12 dagen moet wachten. Onder direct leverbaar beschouw ik als tot aan mijn deur en niet tot aan jullie koerier.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Kalfster 

Ik begrijp je reactie. Bij ons is het toestel direct leverbaar, maar de koerierdienst AMP heeft het momenteel zo druk waardoor het allemaal langer duurt. We nemen je feedback mee en proberen op onze website ook duidelijker te communiceren over de drukte bij de koerierdienst. 

Ik hoop in ieder geval dat je snel je toestel thuis ontvangt!

Reageer