Beantwoord

Steeds fouten in betaal en bestelmodule

  • 28 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

'Ik wilde met ideal betalen, dit mislukte en mij niet bekend om welke reden. Nu zou ik het opnieuw proberen zoals geadviseerd werd en blijk ik bij afleveren te moeten betalen? Overigens ook geen probleem, maar er stond ook bij dat ik een mail had ontvangen van AMP om een aflever afspraak te maken, doch nog niets ontvangen!? Mijn vraag is waarom loopt dit allemaal fout en hoe kom ik er nou achter of en wanneerde iPhone X geleverd wordt?'
icon

Beste antwoord door Jaimy 31 oktober 2017, 10:03

Hoi Liana,



Ik snap inderdaad dat dit voor onduidelijkheden zorgt! Ik zie dat je inmiddels gebeld hebt met ons. Zijn toen al jouw vragen beantwoord en is nu alles duidelijk voor je? Zo niet, stel dan gerust meer vragen; wij beantwoorden ze graag voor je. 😃
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Liana,

Ik snap inderdaad dat dit voor onduidelijkheden zorgt! Ik zie dat je inmiddels gebeld hebt met ons. Zijn toen al jouw vragen beantwoord en is nu alles duidelijk voor je? Zo niet, stel dan gerust meer vragen; wij beantwoorden ze graag voor je. 😃

Reageer