Er zou binnen 24 uur contact met mij opgenomen worden.
Vier dagen later dacht ik...misschien toch maar contact opnemen met de klantenservice. Deze hielp mij gelukkig wel en gaf aan dat het toestel niet op voorraad was in Zoetermeer maar dat ze een mail zou sturen om te vragen of de shop alsnog contact met mij opnam.
Dat was inmiddels ook al weer twee dagen geleden. Dat mijn telefoon niet op voorraad is kan gebeuren, maar ik vind het uitermate raar dat er wordt gezegd dat ik binnen 24 uur gebeld wordt, en inmiddels bijna een week later nog steeds helemaal niks heb gehoord. Bel dan op zijn minst op om te zeggen dat het wat langer gaat duren.
Overigens weet ik nu nog steeds niet wat of wanneer. Dus als er iemand contact zou kunnen opnemen zou fijn zijn.
Beste antwoord door Issam
Hoi hoi Tence77,
Welkom op het T-Mobile Forum. Leuk dat je hier je vraag stelt.
Gaaf dat je voor de nieuwe Galaxy hebt gekozen! Ik kan me goed voorstellen dat je deze zo snel mogelijk wilt ontvangen. Ik heb daarom direct contact opgenomen met de desbetreffende T-Mobile Shop.
Goed nieuws! De telefoon is binnen, dus wordt je straks gebeld door één van onze collega's uit de T-Mobile Shop.
Onze excuses voor de vertraging en voor het feit dat we je niet voldoende van informatie hebben voorzien. Heel veel plezier met je nieuwe telefoon en laat ons weten wat jouw ervaringen zijn met je Samsung.