Beantwoord

telefoon ophalen in de winkel

• 2 februari 2020
  • 3 reacties
  • 958 Bekeken

Gisteren ben ik in een t-mobile winkel geweest omdat ik mijn abonnement wou verlengen. Ik had me een dag vergist en dit kon pas vanaf vandaag. 
ik heb vanochtend in alle vroegte mijn abbonnement verlengt en wil graag het toestel ophalen in de winkel. 
Gisteren gaven ze aan dat het toestel op voorraad is, zou ik hem vanmiddag nog in de winkel op kunnen halen of moet ik eerst wachten tot ik een berichtje krijg?

icon

Beste antwoord door Waqqas 2 februari 2020, 13:48

Hallo @xMRLL 

Indien er online werd vermeld dat het toestel direct leverbaar is dan betekent dat dat hij bij T-Mobile op voorraad is en indien hij niet op voorraad is in de winkel dan komt hij van T-mobile en dat kan een aantal werkdagen duren dus je kan volgende week bericht ontvangen van de shop medewerkers.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @xMRLL 

Indien er online werd vermeld dat het toestel direct leverbaar is dan betekent dat dat hij bij T-Mobile op voorraad is en indien hij niet op voorraad is in de winkel dan komt hij van T-mobile en dat kan een aantal werkdagen duren dus je kan volgende week bericht ontvangen van de shop medewerkers.

Is de t-mobile winkel open op de soralerstraat 41 in heerlen weer open want mij nieuwe foon ligt daar al 3 weken was gesloten kon hem niet ophalen

Reputatie 7
Badge +20

Hi @chilly70 

Ja, de winkel is van maandag t/m zaterdag 12:00 - 17:00 uur open. Hopelijk kom je zo verder! Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel.

Reageer