Beantwoord

toestel besteld

• 12 juli 2019
  • 7 reacties
  • 1568 Bekeken

Afgelopen zaterdag in de T mobile shop in Hoorn geweest, wilde de Oneplus 7 pro mee nemen en contract verlengen.
Door probleem met de computer aldaar lukte het niet om het toestel te registreren en te betalen, meer als een uur bezig geweest.
Na het weekend een telefoontje gekregen van de shop dat het probleem nog niet verholpen was maar dat het hogerop uitgezocht ging worden en dat het toestel woensdag of donderdag wel gehaald kon worden. Zou gebeld worden.
Vvrijdag nog geen contact gehad dus zelf klantenservice gebeld, werd aldoor opnieuw in de wacht gezet, moest wel 4 keer geboorte datum en dergelijke doorgeven om na 45 minuten te horen te krijgen dat het nog steeds niet klaar stond.
Wat een grote ergernis, kunnen ze nu niet eens een toestel op voorraad klaar zetten voor registratie en betaling.
Heb hier een rot gevoel aan over gehouden.
icon

Beste antwoord door Hajar 15 juli 2019, 14:00

Hi abs1860,

Ik begrijp heel goed dat je gewoon lekker het toestel mee naar huis wilt nemen. Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat er nog geen verlenging is aangevraagd kan dat kloppen? Heb je inmiddels al wat gehoord van de shop in Hoorn? Zij zullen contact met je opnemen zodra het toestel leverbaar is. Ik hoop dat dat heel snel is zodat je lekker kan genieten van je Oneplus 7 pro!

Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het mij weten!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi abs1860,

Ik begrijp heel goed dat je gewoon lekker het toestel mee naar huis wilt nemen. Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat er nog geen verlenging is aangevraagd kan dat kloppen? Heb je inmiddels al wat gehoord van de shop in Hoorn? Zij zullen contact met je opnemen zodra het toestel leverbaar is. Ik hoop dat dat heel snel is zodat je lekker kan genieten van je Oneplus 7 pro!

Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het mij weten!
Is een probleem met de computer van T mobile, dit duurt inmiddels al meer dan een week.
Is het zo moeilijk om dit probleem op te lossen en een klant ( vele jaren) tevreden te stellen?
Dan zal ik ook verlengen, mits het naar tevredenheid wordt opgelost
We zijn nu bijna 2 weken verder en T mobile zwijgt in alle talen.
Is het zo moeilijk om een toestel uitgegeven en op naam te zetten?
We zijn nu bijna 2 weken verder en T mobile zwijgt in alle talen.
Is het zo moeilijk om een toestel uitgegeven en op naam te zetten?
Reputatie 7
Badge +20
Hi abs,

Ik zie dat je vandaag een bestelling hebt gedaan en dat je ook bevestigingsmail hebt ontvangen. Je hebt aangegeven dat je het toestel in de shop wilt ophalen. Zij sturen je een bericht wanneer je het toestel kan ophalen. Ik hoor graag wanneer dat is gelukt!
Vandaag bij de T Mobile shop in Hoorn geweest.
Kon G.V.D weer mijn abonnement niet verlengen omdat de computer nog steeds dezelfde foutmelding gaf.
Heb wel het toestel, tegen een veel duurdere prijs mee genomen.
Had geen behoefte om voor een derde keer hier heen te gaan.
Wat een movie , je kan je abonnement niet verlengen in de winkel, niemand die daar wat aan doet, neem het winkel personeel niks kwalijk, deze blijven vriendelijk en behulpzaam, maar de IT afdeling van T Mobile wat een stelletje prutsers.
Terwijl er een mail gestuurd was dat alles nu in kannen en kruiken zou zijn.
Wel proberen om zoveel mogelijk nieuwe klanten te winnen maar de trouwe klant links laten liggen.
Wordt gevraagd of je tevreden bent ????
Ook komt er geen antwoord van T Mobile.

Zelfs geen reactie kan er af van T Mobile,
Wat een zwakte bod

Reageer