Beantwoord

Toestel besteld maar nog geen mail ontvangen over de bezorging?

• 15 januari 2018
  • 1 reactie
  • 1747 Bekeken

Vandaag de mail geopend om de bestelling van mijn telefoon rond te maken, wilde via iDeal het opstaande bedrag over maken, maar kreeg vervolgens in het beeld dat mijn telefoon besteld is en het bedrag moet aan de bezorger betaald worden? Ik zou hiervoor een mail ontvangen om een afspraak te maken met de bezorger. Deze mail heb ik nog niet ontvangen, en ik zou m na ong een kwartier ontvangen. Ben nu twee uur verder mag nog helemaal niks?!
icon

Beste antwoord door Hajar 16 januari 2018, 15:05

Hi Levynigel,

Gefeliciteerd met je nieuwe bestelling. Ik zie dat je voor de iPhone X bent gegaan. Mooi toestel! Je bestelling zit momenteel in het afleverproces van de koerier. Heb je inmiddels een bezorgafspraak kunnen maken? Je kan je betaling aan de deur voldoen bij de koerier.

Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel. Als je nog vragen hebt, laat het weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Levynigel,

Gefeliciteerd met je nieuwe bestelling. Ik zie dat je voor de iPhone X bent gegaan. Mooi toestel! Je bestelling zit momenteel in het afleverproces van de koerier. Heb je inmiddels een bezorgafspraak kunnen maken? Je kan je betaling aan de deur voldoen bij de koerier.

Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel. Als je nog vragen hebt, laat het weten!

Reageer