Beantwoord

Toestel besteld, maar nu niet meer op voorraad?

Toon eerste reactie

30 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Miss_Shine & @Reez1967,

Ik had graag al 100% uitsluitsel gegeven, maar op dit moment heb ik nog geen nieuwe update voor jullie. Ik hoop van harte dat de telefoons alsnog zo snel mogelijk jullie kant op komen, want ik begrijp goed dat je met smart zitten te wachten. Zodra er nieuws is over jullie bestelling ontvangen jullie gelijk bericht. Als er nog andere vragen zijn dan horen we het graag natuurlijk! 

Reputatie 1

Er is nog geen enkel constructief antwoord geweest, we `horen alleen maar dat het toestel er aan komt. Maar waarom staat er nog steeds 22mei op de website? Toch nieuwe abonnementen verkopen terwijl het toestel er niet is?

`Ik zal morgen worden gebeld door de CS en verwacht een alternatief en/of compensatie als ik nog langer moet wachten dan 26 mei. Helemaal klaar mee!

Reputatie 1

Heb al een optie aangegeven waarmee T-mobile iets zou kunnen verzachten in dat geval, dat zou tmobile 129euro extra kosten maar hebben ze wel weer een tevreden klant, die er al langer dan 15 jaar is…. Ben benieuwd, laat het weten

Reputatie 1

Na nog meer en nog grotere problemen is er een einde gekomen aan het drama, althans als het nu goed gaat. Helemaal klaar met de order van de Oneplus en met wat service en medewerking van TMobile geswitched  naar de S20 Ultra. Nu alleen nog de bezorging afwachten en hopen dat het nu wel goedkomt….. Morgen de 27e in huis….

Reputatie 1

Zoals gezegd zou ik hier ook melden als het drama is opgelost door T-Mobile na voortdurende problemen. We zijn er toch nog uitgekomen en mijn toestel word straks thuis bezorgd. T Mobile heeft mijn verzoek om een ander toestel te leveren geaccepteerd. Zal dan zodirect ook de Samsung S20 Ultra ontvangen ipv de Oneplus…. Het heeft even geduurd maar ben prima tevreden met de afhandeling van Tmobile. Extra kosten en bijbetalingen voor het duurdere toestel neemt TMobile voor zijn rekening. Prima opgelost dus.

Reageer