Beantwoord

Toestel besteld, maar nu niet meer op voorraad?


Gisteren heeft mijn vrouw bestelling geplaatst. Toestel was op voorraad volgens de website.

Nu in bestel status staat dat toestel niet op voorraad is.

Hoe kan dit.

icon

Beste antwoord door David 2 mei 2020, 13:47

Hi @Peterdekker84,

Dit wil ik graag voor je uitzoeken! Zou je mij via een privébericht jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Dan kan ik gaan kijken hoe het met jouw order zit!

Bekijk origineel

30 reacties

Reputatie 1

Zoals gezegd zou ik hier ook melden als het drama is opgelost door T-Mobile na voortdurende problemen. We zijn er toch nog uitgekomen en mijn toestel word straks thuis bezorgd. T Mobile heeft mijn verzoek om een ander toestel te leveren geaccepteerd. Zal dan zodirect ook de Samsung S20 Ultra ontvangen ipv de Oneplus…. Het heeft even geduurd maar ben prima tevreden met de afhandeling van Tmobile. Extra kosten en bijbetalingen voor het duurdere toestel neemt TMobile voor zijn rekening. Prima opgelost dus.

Reputatie 1

Na nog meer en nog grotere problemen is er een einde gekomen aan het drama, althans als het nu goed gaat. Helemaal klaar met de order van de Oneplus en met wat service en medewerking van TMobile geswitched  naar de S20 Ultra. Nu alleen nog de bezorging afwachten en hopen dat het nu wel goedkomt….. Morgen de 27e in huis….

Reputatie 1

Heb al een optie aangegeven waarmee T-mobile iets zou kunnen verzachten in dat geval, dat zou tmobile 129euro extra kosten maar hebben ze wel weer een tevreden klant, die er al langer dan 15 jaar is…. Ben benieuwd, laat het weten

 

Reputatie 1

Er is nog geen enkel constructief antwoord geweest, we `horen alleen maar dat het toestel er aan komt. Maar waarom staat er nog steeds 22mei op de website? Toch nieuwe abonnementen verkopen terwijl het toestel er niet is?

`Ik zal morgen worden gebeld door de CS en verwacht een alternatief en/of compensatie als ik nog langer moet wachten dan 26 mei. Helemaal klaar mee!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Miss_Shine & @Reez1967,

Ik had graag al 100% uitsluitsel gegeven, maar op dit moment heb ik nog geen nieuwe update voor jullie. Ik hoop van harte dat de telefoons alsnog zo snel mogelijk jullie kant op komen, want ik begrijp goed dat je met smart zitten te wachten. Zodra er nieuws is over jullie bestelling ontvangen jullie gelijk bericht. Als er nog andere vragen zijn dan horen we het graag natuurlijk! 

Reputatie 1

Zodra T-Mobile dit heeft opgelost, zal ik dat hier ook melden. Dus tot nu toe geen oplossing en geen toesstel… 

Reputatie 1

Ja, dat is helemaal frustrerend. Had in eerste instantie ook een dag vrij genomen om hem te ontvangen maar er kwam niets. Dus als het goed is nu, uiterlijk de 26e…. We zullen zien en anders wordt het de Oneplus 9 Pro inmiddels…..

Ze hadden mij geen antwoord gegeven ik moet het maar uitvinden via het forum en wacht gewoon af. Het kan vertraagd zijn. Jongens het boeit me niet dat die later komt maar communiceer wel. Ik zit vandaag weer op een smsje voor Jan met de korte achternaam te wachten.... 

 

En zeg dan waarschijnlijk 22 mei en niet dan komt ie. Aangezien ik hem eerst voor mijn verjaardag zou krijgen word het nu wel heel laat erna.... 

Reputatie 1

In de winkel zou ook geen voorraad zijn…. Maar wel op de site aanhouden dat ie leverbaar is.. Erg misleidend. Nu ben ik vandaag wel terug gebeld en hebben ze weer tussen nu en 26 mei aangegeven. Triest hoor dit voor zo'n groot concern.  Wacht nog tot de 26e en dan eis ik een oplossing

Ik heb het zelfde zit al een tijdje te wachten op deze telefoon heb eerder alleen bericht gekregen dat die later zou zijn. Ik hou het forum voor de levertijden steeds in de gaten. Maar eigenlijk wordt er niet tot nauwelijks gecommuniceerd. 

 

Als ze mij nu een smsje of mailtje sturen met sorry hij is vertraagd we verwachten dan en dan maar door... (corona andere omstandigheden) is het allemaal onzeker prima. Maar nu zit je te wachten maar er komt maar niks.

 

Ik heb hem besteld om in de winkel op te halen. 

Reputatie 1

Na langer dan 15 jaar vaste klant te zijn met een prijzig abb , mag ik toch iets meer service verwachten

Reputatie 1

Wacht nu op het afgesproken telefoontje terug van 11.00uur… 

Reputatie 1

...begon met “morgen in huis”inmiddels 2 weken geleden. Hieronder de letterlijke tekst copy van de laatste mail van tmobile…

 

Beste R. Hamberg,

Je hebt de OnePlus 8 Pro 256GB Groen besteld bij je contractvernieuwing. Helaas is je toestel nog niet op voorraad en is je bestelling vertraagd. We verwachten dat deze geleverd kan worden vanaf 22 mei 2020. Als de verwachte levertijd wijzigt, informeren we je daar meteen over. Excuses voor het ongemak.

 

En als het toestel zoals op de site staat nu leverbaar is, waarom zou ik dan nog tm 26 mei moeten wachten?

Reputatie 1

Deze reactie vind ik vrij laconiek, aangezien het allemaal bego

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Reez1967 

Ik heb je bestelling erbij gepakt en zie dat de verwachte levertijd tussen 22 mei en 26 mei is. Je zal een bericht krijgen van AMP zodra je een bezorgafspraak kan maken. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel. 

Reputatie 5
Badge +4

Je post nu in het topic van iemand anders. Als je door een moderator geholpen wilt worden dan is het het beste om een eigen topic aan te maken.

Reputatie 1

Nou, ben benieuwd of tmobile dit vandaag gaat oplossen en ik ook eindelijk iets positiefs kan melden ...

Reputatie 1

Naja, heb inmiddels wel de rekening gekregen maar nog steeds geen toestel….. Op de site staat vanaf 22mei leverbaar, dan mag ik toch ook wel aannemen dat er morgen (22 mei) direct een afspraak wordt gemaakt lijkt mij. Het enige wat tot nu toe op tijd komt is de rekening….. Niet netjes hoor t-mobile...

Reputatie 1

Lucien, ging dus bij jou ook om de Oneplus? Wat was bij jou de eerste datum dan? Ik heb nu ook een bericht dat het tussen 23 en 26 mei wordt, maar nog langer wachten dan dat wordt het wel een heel ander verhaal. Te gek voor woorden dit. Er wordt iets verkocht wat er niet is….

 

Zelf ook een toestel besteld, zou gewoon op voorraad zijn en de volgende dag worden bezorgd... Nu een dag later nog steeds geen mail ontvangen van amp en de status is wacht op voorraad. T-Mobile geeft alleen maar aan dat ik maar moet afwachten. Ook blijven ze aangeven dat het toestel voorradig is, maar wel op een onzekere manier . is deze Oneplus 8 pro nou wel of niet op voorraad en wanneer mag ik hem verwachten???

 

Heb precies het zelfde, daarna werd het naar 11 mei verplaatst dat vond ik nog wel prima. En nu word het naar 22 mei verplaatst...

Reputatie 1

Zelf ook een toestel besteld, zou gewoon op voorraad zijn en de volgende dag worden bezorgd... Nu een dag later nog steeds geen mail ontvangen van amp en de status is wacht op voorraad. T-Mobile geeft alleen maar aan dat ik maar moet afwachten. Ook blijven ze aangeven dat het toestel voorradig is, maar wel op een onzekere manier . is deze Oneplus 8 pro nou wel of niet op voorraad en wanneer mag ik hem verwachten???

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Peterdekker84,

Ik zie dat het ondertussen gelukt is om een afspraak in te plannen! Alvast veel plezier met jouw nieuwe telefoon! 

Reputatie 5
Badge +4

Is er al iets bekend ik heb niets meer gehoord

Op een zondag? Niet elke afdeling is 7 dagen p/w bezet, dus nog even geduld.

Is er al iets bekend ik heb niets meer gehoord

Reputatie 7
Badge +20

@Peterdekker84 

Bedankt voor de gevraagde gegevens! Ik ga dit even voor je navragen bij de afdeling die over bestellingen en voorraden gaat, want het toestel zou inderdaad direct leverbaar moeten zijn. Ik kom er op terug bij je!

Reageer