Beantwoord

Toestel ontvangen in buitenland

• 3 november 2017
  • 1 reactie
  • 124 Bekeken

Geachte lezer,

Graag zou ik informatie willen ontvangen over de mogelijkheid om een nieuw toestel te ontvangen in het buitenland.

Ik heb namelijk onlangs mijn contract verlengd met een nieuw toestel in de vorm van de Iphone X.

Echter zijn de levertijden nog steeds vrij onduidelijk en kunnen deze alleen per 3-4 of 6-8 weken worden vastgesteld.

Gezien het feit dat ik niet even op en neer naar NL kan vliegen wanneer het schikt, zou ik graag willen weten of het simpelweg mogelijk is mijn nieuwe toestel in Spanje (Barcelona) te ontvangen, en wat ik hiervoor zou moeten doen.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet.
icon

Beste antwoord door Hajar 6 november 2017, 12:29

Hi louis,

Leuk dat je hebt verlengd met een iPhone X! Ik begrijp dat je hem zo snel mogelijk in handen wilt krijgen, maar je zult nog even geduld moeten hebben. Het is voor ons niet mogelijk om je bestelling te laten bezorgen in het buitenland. Je kan wel aan een vriend/familie of kennis vragen of ze jouw toestel willen opsturen naar Spanje, maar wij kunnen zelf niks voor je betekenen.

Ik hoop dat je een manier vindt om je toestel in handen te krijgen! Ik wens je een fijne tijd in Barca! 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi louis,

Leuk dat je hebt verlengd met een iPhone X! Ik begrijp dat je hem zo snel mogelijk in handen wilt krijgen, maar je zult nog even geduld moeten hebben. Het is voor ons niet mogelijk om je bestelling te laten bezorgen in het buitenland. Je kan wel aan een vriend/familie of kennis vragen of ze jouw toestel willen opsturen naar Spanje, maar wij kunnen zelf niks voor je betekenen.

Ik hoop dat je een manier vindt om je toestel in handen te krijgen! Ik wens je een fijne tijd in Barca! 😉

Reageer