Beantwoord

Toestel op voorraad....althans dat staat op de site

• 5 januari 2020
  • 14 reacties
  • 569 Bekeken

Hallo,

Gisteren heb ik mijn contract verlengd en hierbij heb ik gekozen voor de Huawei P30 pro. Volgens de site was deze op voorraad bij de vestiging Nijmegen Dukenburg (niet in Centrum) en kon ik het toestel al halen ondanks dat mijn nieuwe abbonement pas in april ingaat. 

Helaas kwam ik er vandaag achter dat deze niet op voorraad was. Volgens de medewerkster in de winkel klopt de voorraad op de site veel vaker niet met de werkelijkheid en bellen ze me als het toestel beschikbaar is. Hoe kan het dat de voorraad status niet klopt? Dit had me een rit op en neer met mijn zoontje kunnen schelen. Er stond toch echt specifiek bij deze vestiging dat die per direct beschikbaar was.

Groetjes

icon

Beste antwoord door Evy 14 januari 2020, 12:07

Hi @dennisrammstein 

Goed nieuws! Je nieuwe toestel ligt klaar voor jou in onze T-Shop Nijmegen. Ze hebben je een aantal keer proberen te bellen maar dat is niet gelukt. Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe Huawei P30 Pro, een hele goede keuze!

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je me te vinden!

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @dennisrammstein 

Op de website is er geen informatie beschikbaar over de voorraad in een filiaal. Als bij het bestellen er stond dat het toestel op voorraad is dan wordt daarmee bedoeld bij T-Mobile. Je bestelling gaat dan eerst naar het filiaal waar jij hem op wilt halen en dat kan enkele werkdagen duren.

Ik weet niet waarom je dat te horen kreeg maar normaal ontvang je bericht zodra het toestel daar is en opgehaald kan worden.

Morgen zijn de moderators er weer en kunnen dit voor je nakijken.

Hmm klinkt ergens logisch. Maar dan nog stond er dat die bij dat filiaal beschikbaar is en bij een andere niet. Zou dan geen verschil in moeten zitten lijkt mij. Maargoed ik hoor het wel :)

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @dennisrammstein Dat is onmogelijk.

Op het moment dat er staat “toestel in Lutjebroek op voorraad” kan ik net met dat toestel de winkel uitlopen. Waar heb je gezien op de site van T-mobile dat een bepaald toestel in een bepaalde winkel op voorraad is(was)? Niet bij T-Mobile dat is zeker! @Waqqas Wijst je er ook al op dat er geen voorraad in specifieke winkels wordt vermeld

Heb je het toestel wel bij T-mobile gekocht, of was het bij een partner van T-mobile?

Na gegevens invullen zag ik dit scherm. Direct leverbaar stond toen alleen bij Dukenburg. Dus daarom dacht ik dat die op voorraad wa

Reputatie 7
Badge +18

@dennisrammstein

Normaal is hier online geen informatie over beschikbaar maar je zal deze week bericht ontvangen hoop ik. Zoniet dan kan een Moderator hier naar kijken of alles goed is.

Die informatie hoort er denk ik niet te staan van direct op te halen bij een T-mobile shop.

Reputatie 7
Badge +20

Beste @dennisrammstein  Je hebt helemaal gelijk, mijn excuus.🙈

Weer iets geleerd! 
Ik wist niet van het bestaan van deze optie, (winkel kiezen)hoe dan ook kan het nooit 100% waterdicht zijn of ze moeten 100 toestellen op voorraad hebben.

Hopelijk kan je snel gebruik maken van je mooie nieuwe telefoon.

Groetjes en fijne dag vandaag!

Haha geen probleem. Dacht al even dat ik gek werd. 

Het is verder ook geen ramp maar wel een beetje verwarrend natuurlijk

Helaas nog steeds geen antwoord en ook geen bericht dat mijn telefoon klaarligt.

Reputatie 6
Badge +8

Hi @dennisrammstein 

Dit kijk ik graag voor je na! Kun je in een privébericht je 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN sturen? Zodra ik deze gegevens binnen heb ga ik voor je aan de slag! :grinning:  

Hallo

inmiddels meer dan 1 week verder en nog steeds niks vernomen vanuit T-Mobile over het toestel die per direct leverbaar zou zijn  Ondertussen is mijn vrouw wegens een verhuizing bezig met tmobile thuis overzetten en ook hier heeft ze zelf achteraan moeten bellen omdat er dus niks in gang was gezet terwijl dat wel beloofd was. Enorm balen dat we nu in 2 verschillende instanties niet geholpen worden terwijl we al jarenlang blij zijn met de geleverde service vanuit T-mobile. Graag hoor ik snel meer

Reputatie 7
Badge +20

Beste @dennisrammstein Heb je @Evy de gegevens gestuurd waar ze om vroeg?

Reputatie 6
Badge +8

Hi @dennisrammstein 

Goed nieuws! Je nieuwe toestel ligt klaar voor jou in onze T-Shop Nijmegen. Ze hebben je een aantal keer proberen te bellen maar dat is niet gelukt. Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe Huawei P30 Pro, een hele goede keuze!

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je me te vinden!

@CrisTien  ja dat heb ik vrij snel gedaan na de oproep

@Evy top! Nou ik heb alleen 1 gemiste oproep van een onbekend nummer gehad tijdens werktijd...dus als dat het was is dat een beetje karig. Maargoed ik ga morgen langs. Bedankt voor de hulp en iedereen een fijne dag gewenst

Ik heb dus precies hetzelfde. Verleng gister mijn abonnement en kies voor afhalen in de winkel omdat wordt geïmpliceerd dat ik dan bij wijze van spreken nog dezelfde dag kan ophalen. Vandaag krijg ik een sms dat het toestel niet op voorraad is en dat ze gaan bestellen. Als ik dat wist had ik wel voor thuis levering gekozen. Ik hoopte door voor afhalen in de winkel te kiezen, dit weekend er al mee aan de slag te kunnen. Ik ben echt een beetje teleurgesteld in t-mobile.

Reageer