Beantwoord

Toestel ophalen in de winkel

• 29 december 2017
  • 1 reactie
  • 330 Bekeken

Wanneer wordt er contact opgenomen? Ik heb mijn contact verlengd, nergens gezien dat het toestel niet leverbaar/ voorradig zou zijn. Ben nu aan het wachten en baal dat ik niet gewoon even contact met de winkel op kan nemen. Heb 0800 nummer gebeld, maar kan nergens mijn vraag kwijt door dat keuze menu....
icon

Beste antwoord door Jaimy 29 december 2017, 15:59

Hoi LeoBB,

Superleuk dat je gekozen hebt voor de P10 Lite. Lijkt me een heel fijn toestel. 🆒

Ik heb meteen even gekeken in onze lijst met de indicatie van de voorraad en ik zie dat jouw T-Shop het toestel op dit moment inderdaad niet voor handen heeft. Er wordt contact met jou opgenomen zodra ze het toestel voor je hebben liggen! Eventjes geduld dus nog, maar dan heb je ook wel wat!

Je kunt trouwens altijd terecht op de community met al je vragen, hoor! 🙂 Mocht je nog meer dingen willen weten, dan ben je welkom!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi LeoBB,

Superleuk dat je gekozen hebt voor de P10 Lite. Lijkt me een heel fijn toestel. 🆒

Ik heb meteen even gekeken in onze lijst met de indicatie van de voorraad en ik zie dat jouw T-Shop het toestel op dit moment inderdaad niet voor handen heeft. Er wordt contact met jou opgenomen zodra ze het toestel voor je hebben liggen! Eventjes geduld dus nog, maar dan heb je ook wel wat!

Je kunt trouwens altijd terecht op de community met al je vragen, hoor! 🙂 Mocht je nog meer dingen willen weten, dan ben je welkom!

Reageer