Beantwoord

Toestel ophalen in shop

• 31 december 2017
  • 11 reacties
  • 956 Bekeken

Wat een slechte service van T Mobile shop Spijkenisse! Omdat ik al een paar jaar zeer tevreden ben over T Mobile heb ik besloten om mijn contract weer te verlengen en de LG G6 zilver online besteld met de keuze het toestel op te halen in de shop. SMS ontvangen dat mijn bestelling klaar ligt en na 2 dagen naar Spijkenisse gereden om mijn toestel op te halen. Eenmaal aangekomen kreeg ik van de medewerker te horen dat hij niet op voorraad lag en een zwarte kon nemen of vd week weer terug komen waar ik helemaal geen tijd voor heb. De medewerker heeft mijn bestelling opnieuw geplaatst met
ditmaal thuis bezorgen. Vervolgens thuis Klantenservice gebeld en melding gemaakt van deze slechte service. Hier ben ik overigens super (klant)vriendelijk geholpen door Rianne en heeft me ter compensatie de kosten van het bezorgen vergoed. Misschien iets meer aandacht geven aan bestellingen om nog meer teleurstellingen te voorkomen.
icon

Beste antwoord door Rosan 31 december 2017, 10:22

Beste Marcel Vreemde gang van zaken zo werkt het niet idd.
Normaal krijg je eerst een sms dat je toestel onderweg is naar de shop en dan enkele dagen later volgt er een tweede sms dat je toestel in de shop klaar ligt om opgehaald te worden.
Bij jouw is er ergens wat mis gegaan lijkt het wel of de eerste sms is nooit verzonden of de tweede niet?
Heb je een van de twee sms’jes wel gehad of beide?
Hoe dan ook het is een goede om deze door te zetten vermoed ik zo want er is dus wat mis gegaan.
Verder is een klant helpt klant forum en mochten het vragen voor moderators zijn springen die met 24/48 uur bij nu met de feest dagen kan dit oplopen hou daar rekening mee.

In ieder geval een mooie jaarwisseling gewenst en leuk dat je klant blijft :8
Bekijk origineel

11 reacties

Badge +13
Beste Marcel Vreemde gang van zaken zo werkt het niet idd.
Normaal krijg je eerst een sms dat je toestel onderweg is naar de shop en dan enkele dagen later volgt er een tweede sms dat je toestel in de shop klaar ligt om opgehaald te worden.
Bij jouw is er ergens wat mis gegaan lijkt het wel of de eerste sms is nooit verzonden of de tweede niet?
Heb je een van de twee sms’jes wel gehad of beide?
Hoe dan ook het is een goede om deze door te zetten vermoed ik zo want er is dus wat mis gegaan.
Verder is een klant helpt klant forum en mochten het vragen voor moderators zijn springen die met 24/48 uur bij nu met de feest dagen kan dit oplopen hou daar rekening mee.

In ieder geval een mooie jaarwisseling gewenst en leuk dat je klant blijft :8
Hoi Rosa, bedankt voor je reactie ik heb idd maar 1 sms ontvangen waarschijnlijk de 2e waarin staat dat ik mijn bestelling binnen 7 dagen op kan halen. Ik ga er vanuit dat het met de bezorging wel goed komt en over 3 dagen alsnog in het bezit ben van mijn nieuwe toestel😀Fijne jaarwisseling!
Badge +13
Vreemd idd want in de eerste sms staat zoiets als je toestel is onderweg naar de t mobile
Shop.
En wanneer hij daar is gearriveerd ontvang je de tweede sms of soms word je zelfs gebeld met dat je toestel binnen is en dat deze af te halen is.
In ieder geval straks veel plezier met je nieuwe toestel maar dat zal wel lukken.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Marcel,

Zoals onze Klantexpert al zegt, dat is niet de normale gang van zaken. Zij heeft het proces uitgelegd zoals het eigenlijk had moeten gaan. Excuus dat je voor niets naar de winkel bent afgereisd in eerste instantie! Ik ben blij om te lezen dat mijn collega Rianne je in ieder geval goed heeft geholpen. 🙂 Ik zie dat het toestel nu bij de koerier ligt, dus je zult jouw nieuwe LG gauw in handen hebben!

Alvast veel plezier met jouw nieuwe telefoon en als wij nog iets voor je kunnen doen, dan horen we dat graag van je!
Hoi David, bedankt voor je reactie. Fijn dat mijn toestel nu echt onderweg is en verder gewoon dik tevreden over T Mobile👍
Reputatie 7
Badge +20
Dat is goed om te lezen! 😃
Gdm, ik krijg een mailtje dat mijn bestelling is geannuleerd (LG G6). Kunnen jullie dat checken voor mij? Hij zou morgen bezorgd worden.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Marcel1975,

Ik heb het direct gecheckt en ik kan je meteen geruststellen. Ik zie dat er 3 orders onder jouw naam staan, waarvan er 2 geannuleerd zijn. Onder een van de geannuleerde orders, zie ik inderdaad dat er gister een mailtje over naar jou toegestuurd is. De derde order staat gewoon nog open en zou dus bij jou moeten aankomen! Laat je nog even weten zodra je het toestel in handen hebt? Dan kunnen wij hier ook even proosten op de goede afloop. 😉
Hoi Jaimy, eindelijk mijn toestel binnen! Cheers😉 en bedankt👍
Reputatie 7
Badge +19
Oohhh ik doe er vanmiddag een wijntje op, haha. :D

Heel veel plezier met je toestel!!!
Hahaha thanx!

Reageer