Beantwoord

Toestel ophalen zonder bankpas

Als ik mijn toestel ophaal met geldig legitimatie bewijs maar zonder bankpas maar wel zelfde rek nr
Kan dat
icon

Beste antwoord door Hajar 17 mei 2016, 12:27

Hi Sonner100,

Welkom op ons Forum!

Wat leuk dat je jouw abonnement hebt verlengd bij ons. Ik zie dat je voor een nieuwe iPhone hebt gekozen. Je kan je toestel gewoon ophalen bij de T-Shop. Je moet alleen je legitimatiebewijs bij hebben dus een pinpas is niet nodig bij een verlenging.

Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel en als je nog vragen hebt, let me know! 🙂
Bekijk origineel

13 reacties

Badge +13
Beste Sonner hoe bedoel je precies heb je de verlenging al helemaal geregeld en het te betalen bedrag al betaald?
Bij een nieuw abonnement moet als als bewijs namelijk 1 cent kunnen pinnen zodat men kan zien dat jij het echt zelf ben en niet een ander en zodat ze gelijk het juiste rekening nummer kunnen koppelen.
Ik heb net verlengd ik ben al 6 jaar klant van jullie maar mijn bankpas is bij mij tante die regeld mij bankzaken maar die komt over een maand pas terug uit het buitenland ze weet ervan ik kan mijn nieuwe telefoon ophalen in de tmobile shop in Lisse is dit een groot probleem??? Ik heb altijd netjes betaald
Badge +13
Als je hetgeen wat je moest betalen al betaald heb dus de thuis kopie heffing of betaling van het toestel moet je zonder je pinpas idd het toestel kunnen ophalen.
Enkel wanneer je heb gekozen voor betalen in de shop zou dat lastiger kunnen zijn maar dan kan je nog kiezen voor contant.
Zou ik het nog om kunnen zetten naar bezorgen ipv ophalen in de T-Mobile shop bvd!
Badge +13
Dan kan je het beste contact op nemen met de klanten service zei kunnen kijken hoe ver de bestelling al in het systeem zit en of er nog wijzigingen mogelijk zijn.
https://service.t-mobile.nl/app/persoonlijk/answers/detail/a_id/5498/related/1
Morgen bellen dan maar klantenservice is gesloten nu helaas
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sonner100,

Welkom op ons Forum!

Wat leuk dat je jouw abonnement hebt verlengd bij ons. Ik zie dat je voor een nieuwe iPhone hebt gekozen. Je kan je toestel gewoon ophalen bij de T-Shop. Je moet alleen je legitimatiebewijs bij hebben dus een pinpas is niet nodig bij een verlenging.

Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel en als je nog vragen hebt, let me know! 🙂
Badge +13
Hajar maar heb je de laatste reacties gelezen dat de klant het thuis bezorgd wil hebben?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Rosan,

Het is niet mogelijk om te wijzigen naar thuis bezorgen. Ze moet dan haar huidige bestelling annuleren en opnieuw een bestelling doen. Ik zie ook dat ze vanochtend een collega heeft gesproken, maar helaas kan ik niet zien wat er is besproken. Dus Sonner100 als je nog vragen hebt, laat het mij weten!
Bedankt ik weet genoeg
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan! 🙂
Badge +13
Dat dacht ik al maar wist het niet meer 100% zeker Hajar en aangezien je er niet op was ingegaan dacht ik even navragen.
Dank voor je antwoord en Sonner veel plezier met je nieuwe toestel!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Rosan,

Yes goed dat je dit even navraagt. Jij ook bedankt voor je reactie. 😳

Reageer