Beantwoord

Toestel ruilen is opgelost?

• 8 december 2020
  • 2 reacties
  • 276 Bekeken

Goedemiddag,

Wellicht ten overvloede maar wil graag nog ter verduidelijking het hele verhaal delen om er zeker van te zijn dat het nu goed is.

Afgelopen vrijdag heb ik de SMS ontvangen dat mijn bestelling klaar stond. En ben deze in de middag gaan ophalen. Heb mijn abonnement met 1 jaar verlengd, inclusief toestel (direct volledig afbetaald). Toen ik zondag hem wilde gaan installeren kwam ik tot de ontdekking dat ik de verkeerde heb besteld.

Ik wil namelijk graag de Iphone 12 Pro, en niet de Iphone 12 Pro Max die ik nu heb. Op de site kon ik vinden dat ik recht heb op 14 dagen bedenktijd en ga er dus vanuit dat ik het makkelijk kon ruilen.

Dit was echter niet het geval, het retour formulier werd geweigerd. Na telefonisch contact met de klantenservice bleek dit zo te zijn omdat het alleen in de winkel geregeld kon worden. Toen ik daarna in de winkel stond, werd mij verteld dat dit alleen via de klantenservice kon.

Ik ben toen weer naar huis gegaan en heb nogmaals de klantenservice gebeld. Ook deze keer werd mij verteld dat het echt alleen in de winkel kon, met als reden omdat ik het toestel in 1x volledig heb afbetaald.

Je kunt begrijpen dat ik mij niet helemaal geholpen voelde, maar ben alsnog weer terug gegaan naar de winkel. Daar ben ik uiteindelijk op zeer vriendelijke manier door meneer Said geholpen.

Het was volgens hem geen standaard procedure, en zijn oplossing is nu dat de juiste telefoon (Iphone 12 Pro) op mijn naam in besteld. Om deze vervolgens om te ruilen en het verschil te verrekenen zodra deze binnen is. Dus geen extra bestelling.

Nogmaals fijn dat Said mij uiteindelijk wel heeft kunnen helpen, en ga er dus ook vanuit dat alles zal worden opgelost zodra de telefoon binnen is. Ondanks dat dit door de levertijd buiten de 14 dagen bedenktijd is van de originele bestelling. Zouden jullie dat kunnen bevestigen?

icon

Beste antwoord door Hajar 9 december 2020, 10:23

Hi @diederikgreve 

Ik ben voor je gaan kijken en zie dat de bestelling voor de iPhone 12 Pro 256GB Grijs erin staat dus ik verwacht dat het helemaal gaat goed komen in de T-Mobile winkel. Er is inderdaad een uitzondering voor je gemaakt en ik verwacht dat je straks je toestel kan ophalen. Ik heb heb dit ook genoteerd in je case zodat het in het systeem staat. 

Ik wens je alvast veel plezier met je toestel!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @diederikgreve 

Ik ben voor je gaan kijken en zie dat de bestelling voor de iPhone 12 Pro 256GB Grijs erin staat dus ik verwacht dat het helemaal gaat goed komen in de T-Mobile winkel. Er is inderdaad een uitzondering voor je gemaakt en ik verwacht dat je straks je toestel kan ophalen. Ik heb heb dit ook genoteerd in je case zodat het in het systeem staat. 

Ik wens je alvast veel plezier met je toestel!

Dank voor je reactie! 

Reageer