Beantwoord

Toestel wel of niet op voorraad??

• 5 december 2020
  • 1 reactie
  • 348 Bekeken

Vanmorgen heb ik mijn abbonnement verlengt met een nieuwe Iphone 12 128gb rood. Op de website staat dat deze toestel direct leverbaar is. 

In de mail bevestiging staat helaas :

Bezorgafspraak maken

Zodra je iPhone op voorraad is ontvang je een e-mail van onze koerier (AMP Groep) om een bezorgafspraak te maken.

Toen mijn vriendin haar abbonnement had verlengt in maart 2020. (Was ook direct leverbaar) Kreeg ze dit in haar mail.: 

Bezorgafspraak maken

Je ontvangt binnen 15 minuten een mail van onze koerier AMP Groep voor het maken van een bezorgafspraak. Is je toestel niet op voorraad, dan neemt T-Mobile contact met je op binnen 1 werkdag. Als tekenbevoegde moet je zelf je bestelling in ontvangst nemen.

Kunt u mij vertellen wat er mis is gegaan?

Ik heb ook geen mail gekregen van AMP.

icon

Beste antwoord door David 5 december 2020, 16:15

Hi @Hubert-dametka,

Ik zie dat het ondertussen gelukt is om een afspraak in te plannen, dus dat is helemaal goed gekomen! :slight_smile: 

Alvast veel plezier met jouw iPhone en als je nog vragen hebt dan horen we het van je!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Hubert-dametka,

Ik zie dat het ondertussen gelukt is om een afspraak in te plannen, dus dat is helemaal goed gekomen! :slight_smile: 

Alvast veel plezier met jouw iPhone en als je nog vragen hebt dan horen we het van je!

Reageer