Beantwoord

Verkeerd toestel besteld, dreig de samsung actie mis te lopen.

• 21 september 2018
  • 8 reacties
  • 1961 Bekeken

Goedeavond,

Ik heb afgelopen donderdag met de klantenservice gebeld van T-mobile om na te vragen of de samsung s9+ beschikbaar was bij de tmobile shop. Nu heeft hij daar om een of andere reden een bestelling van gemaakt, zonder daarmee akkoord te gaan.

Ik ben dezelfde dag nog naar de winkel gegaan en daar kreeg ik te horen dat ze mijn geen telefoon mee konden geven omdat er al een bestelling open stond.

Toen zag ik pas dat ik een mail had gehad van de korier. Ik heb op aanraden van het personeel via de site van de koerier de bestelling geannuleerd. Deze is nog steeds niet verwerkt. Dus kan ik nog steeds niet opnieuw een toestel bestellen.

Ik heb meerdere malen hierover met de klantenservice gebeld, maar ze kunnen niets voor mij betekenen.

De Samsung cashback en T-mobile nu-of-nooit actie lopen t/m zondag 23/09.

Kan de bestelling op een andere manier versneld geannuleerd worden, of mij gegarandeerd dat ik deze actie krijg?
icon

Beste antwoord door dvdbent0 21 september 2018, 22:38

De annulering is net doorgevoerd!

Nog bedankt voor de moeite Folkert!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Maar waarom wil je annuleren? Je hebt nu afgelopen donderdag besteld en dan doe je toch mee voor de 100 euro cashback actie? Het cashback bedrag krijg je direct van Samsung, niet van T-Mobile. Je moet de aankoop voor 8 oktober registreren via deze website.
De bedoeling was om hem op te halen in de winkel. Toen ze daar zagen wat er fout was gegaan radde ze mij aan om de bestelling te annuleren met de hoop dat ik hem dan alsnog dezelfde dag in de winkel kon meenemen.
@Folkert Er lopen nu 2 acties. 1 Via T-mobile en 1 via samsung (ze zijn daadwerkelijk beide door Samsung bedacht). De telefoon moet vóór 23 september besteld zijn. Anders gaat de actie niet door.
Reputatie 7
Badge +18
Duidelijk. Ik kan je hier helaas verder niet mee helpen, dit is iets voor de forum moderators maar het is weekend dus het kan even duren voordat ze reageren. Ik hoop voor je dat het allemaal nog gaat lukken.
Reputatie 7
Badge +18
@Folkert Er lopen nu 2 acties. 1 Via T-mobile en 1 via samsung (ze zijn daadwerkelijk beide door Samsung bedacht). De telefoon moet vóór 23 september besteld zijn. Anders gaat de actie niet door.

Ok maar de T-Mobile website verwijst direct naar Samsung om het bedrag terug te vragen. Verder staat er dat je de telefoon tot en met 23 september moet kopen.

@Folkert Er lopen nu 2 acties. 1 Via T-mobile en 1 via samsung (ze zijn daadwerkelijk beide door Samsung bedacht). De telefoon moet vóór 23 september besteld zijn. Anders gaat de actie niet door.Ok maar de T-Mobile website verwijst direct naar Samsung om het bedrag terug te vragen. Verder staat er dat je de telefoon tot en met 23 september moet kopen.

Klopt, maar zonder telefoon gaat dat feestje niet door.
De annulering is net doorgevoerd!

Nog bedankt voor de moeite Folkert!
Reputatie 7
Badge +18
Super! Kun je vandaag al naar de T-Mobile shop. Veel plezier met je nieuwe Samsung 🙂

Reageer