Beantwoord

Verkeerde bijbetaling gekozen

• 2 november 2017
  • 6 reacties
  • 174 Bekeken

Terwijl ik een beetje aan het spelen was met de prijzen, heb ik de bijbetaling van het toestel niet terug op het gewenste bedrag van 816 euro gezet, maar op 1056 euro gelaten.

Ik ga het toestel ophalen in de winkel en kan ik het dan daar wijzigen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 3 november 2017, 14:17

Hoi Teleromeo,

Goed dat je het navraagt!

Ik kan dat niet meer wijzigen, maar ik raad je aan even langs te gaan in de T-Shop om te vragen of zij dit nog wel kunnen aanpassen. Een andere optie is om de hele bestelling te annuleren en een nieuwe (juiste) bestelling te plaatsen. Het annuleren kan ik direct voor je regelen! Laat het dus vooral even weten als ik dat voor je kan doen. 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Teleromeo,

Goed dat je het navraagt!

Ik kan dat niet meer wijzigen, maar ik raad je aan even langs te gaan in de T-Shop om te vragen of zij dit nog wel kunnen aanpassen. Een andere optie is om de hele bestelling te annuleren en een nieuwe (juiste) bestelling te plaatsen. Het annuleren kan ik direct voor je regelen! Laat het dus vooral even weten als ik dat voor je kan doen. 🙂
Hallo Jaimy,

Bedankt voor je reactie. Als ik het annuleer, kom ik dan weer achteraan de lijst als ik een nieuwe bestelling plaats?

Mvg,
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Teleromeo,

Dat klopt inderdaad - als ik de order annuleer en je bestelt opnieuw, dan kom je weer achteraan op de lijst. Het is dus eventjes overwegen wat je hierin het belangrijkste vindt. 🙂
Beste Jaimy,

Kun je mijn order annuleren? Het betreft de iphone X 64 gb.

Ik ga een andere bestellen.

Met vriendelijke groet,
Reputatie 7
Badge +20
Hi Teleromeo,

Ik zie dat je eergister voor een variant bent gegaan met meer geheugen. De iPhone X met 64 GB heb ik dan ook voor je geannuleerd. Als het goed is heb je hier ook zojuist een e-mail over ontvangen.

Als je nog vragen hebt, let us know!
Bedankt!

Reageer