Beantwoord

verkeerde toestel besteld

• 18 januari 2021
  • 1 reactie
  • 154 Bekeken

Ik heb gisteren mijn contract verlengt maar heb niet goed gekeken en de 12 pro Max besteld terwijl ik de 12 pro wil hebben. Kan dit nog aangepast worden?

icon

Beste antwoord door CrisTien 18 januari 2021, 20:58

Hallo @1993Matthijs  Mooie telefoon, helaas kan je dat niet aanpassen.

Wat je wel kan doen is binnen 14 dagen de verlenging annuleren en dan opnieuw afsluiten met de juiste telefoon.

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben laat het dan weten. We helpen je er graag bij verder!

houd wel rekening met de Levertijden

MVG,

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @1993Matthijs  Mooie telefoon, helaas kan je dat niet aanpassen.

Wat je wel kan doen is binnen 14 dagen de verlenging annuleren en dan opnieuw afsluiten met de juiste telefoon.

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben laat het dan weten. We helpen je er graag bij verder!

houd wel rekening met de Levertijden

MVG,

Reageer