Beantwoord

Verlengd, geen e-mail ontvangen en geen bericht koerier

• 27 april 2017
  • 3 reacties
  • 508 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Heb nog geen mail gekregen van mijn verlenging. En wanneer krijg ik een seintje van de koerier? Heb ik dit ergens over het hoofd gezien?
icon

Beste antwoord door Thalina 28 april 2017, 09:56

Hoi Atja,

Wat leuk dat je je abonnement hebt verlengd 🙂 Begrijpelijk dat je jouw toestel dan zo snel mogelijk in handen wilt hebben! En natuurlijk ook een bevestiging van jouw bestelling. Ik zie dat de bevestigingse-mail op 25/04/2017 om 21:21 uur is verstuurd. Ik heb zojuist de e-mail nogmaals verstuurd. Kun je kijken of je deze wel goed hebt ontvangen? Kijk ook even in je spamfilter, mogelijk komt 'ie daar terecht.

Ik zie verder inderdaad dat je nog geen e-mail van de koerier hebt ontvangen. Het toestel zou wel op voorraad moeten zijn, dus ik heb gelijk navraag voor je gedaan om te achterhalen wat er precies aan de hand is. Zodra ik daar reactie op heb ontvangen, laat ik het je weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Atja,

Wat leuk dat je je abonnement hebt verlengd 🙂 Begrijpelijk dat je jouw toestel dan zo snel mogelijk in handen wilt hebben! En natuurlijk ook een bevestiging van jouw bestelling. Ik zie dat de bevestigingse-mail op 25/04/2017 om 21:21 uur is verstuurd. Ik heb zojuist de e-mail nogmaals verstuurd. Kun je kijken of je deze wel goed hebt ontvangen? Kijk ook even in je spamfilter, mogelijk komt 'ie daar terecht.

Ik zie verder inderdaad dat je nog geen e-mail van de koerier hebt ontvangen. Het toestel zou wel op voorraad moeten zijn, dus ik heb gelijk navraag voor je gedaan om te achterhalen wat er precies aan de hand is. Zodra ik daar reactie op heb ontvangen, laat ik het je weten!
Geen mail, ook niet in de spam! :(
( wel een mail dat jullie gereageerd hebben, maar niet de ontvangst mail en nog geen mail van koerier.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Atja,

In ons systeem zie ik dat je ondertussen ook telefonisch contact hebt gehad en dat mijn collega Gregory je verder heeft geholpen. De vorige order is geannuleerd en er is een nieuwe order aangemaakt, zodat je alsnog zo snel mogelijk jouw nieuwe telefoon kunt krijgen. Ik zie dat de bestelling ook in het afleverproces van de koerier is, dus het lijkt alsnog spoedig in orde te komen! 😃

Hopelijk heb je jouw telefoon gauw in handen en bevalt deze goed! Houd je ons op de hoogte en laat je weten of we nog ergens bij kunnen helpen?

Reageer