Beantwoord

verlenging en bestelling toestel

  • 23 april 2020
  • 2 reacties
  • 214 Bekeken

Ik heb mijn abonnement verlengd en een nieuw toestel besteld maar heb nog steeds geen mail binnen voor een bezorgafspraak?

icon

Beste antwoord door Evy 23 april 2020, 09:52

Hi @Andy0301 

Ik ben gelijk gaan kijken hoe het zit met jouw bezorgafspraak. Een Apple iPhone 11 64GB Paars is mooi toestel hoor, kan me voorstellen dat je dit zo snel mogelijk in huis wilt hebben! :smile: Geen zorgen, jouw bestelling is helemaal goed gegaan maar het is momenteel niet op voorraad. Dit is dan ook gelijk de reden waarom jij nog geen mail hebt ontvangen voor een bezorgafspraak. Vanaf 24 april is de iPhone weer op voorraad, dat is bijna maar nog even geduld! Ben je al bekend met dit topic? Hier kun je de actuele levertijden voor het toestel dat jij hebt besteld. Mocht je hier nog vragen over hebben, laat je het mij dan weten? Ik help je met alle liefde verder! 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Andy0301 Als de mail ook niet in je spam box zit moet je even geduld hebben.

Het wil nog wel eens duren voor dat de mails komen. Laat het even weten als de mail vanmiddag nog niet binnen is.

Groetjes 

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Andy0301 

Ik ben gelijk gaan kijken hoe het zit met jouw bezorgafspraak. Een Apple iPhone 11 64GB Paars is mooi toestel hoor, kan me voorstellen dat je dit zo snel mogelijk in huis wilt hebben! :smile: Geen zorgen, jouw bestelling is helemaal goed gegaan maar het is momenteel niet op voorraad. Dit is dan ook gelijk de reden waarom jij nog geen mail hebt ontvangen voor een bezorgafspraak. Vanaf 24 april is de iPhone weer op voorraad, dat is bijna maar nog even geduld! Ben je al bekend met dit topic? Hier kun je de actuele levertijden voor het toestel dat jij hebt besteld. Mocht je hier nog vragen over hebben, laat je het mij dan weten? Ik help je met alle liefde verder! 

Reageer