Beantwoord

verlenging met telefoon

• 4 december 2019
  • 1 reactie
  • 294 Bekeken

Ik heb mijn abbo afgelopen maandag verlengd incl telefoon.

Ik haal deze op in een T Mobile shop

Wanneer kan ik bericht verwachten om deze op te halen, ik heb nog niks gehoord behalve een emailbevestiging

icon

Beste antwoord door Waqqas 4 december 2019, 11:28

Hi @Hein1968 

In deze topic zie je de toestellen die niet op voorraad zijn

Omdat je hebt gekozen voor ophalen in een T-mobile shop kan dat een paar werkdagen duren als het toestel niet in bovenstaande topic staat, dan ontvang je over een paar werkdagen bericht van de shop medewerkers wanneer je hem op kunt halen.

Als het toestel niet op voorraad is kan het langer duren, bij het bestellen zie je ook of hij op voorraad is of een levertijd heeft.

Je kan ook op de site de betreffende telefoon bekijken en dan staat het er als het goed is boven als je op het bestel formulier bent.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Hein1968 

In deze topic zie je de toestellen die niet op voorraad zijn

Omdat je hebt gekozen voor ophalen in een T-mobile shop kan dat een paar werkdagen duren als het toestel niet in bovenstaande topic staat, dan ontvang je over een paar werkdagen bericht van de shop medewerkers wanneer je hem op kunt halen.

Als het toestel niet op voorraad is kan het langer duren, bij het bestellen zie je ook of hij op voorraad is of een levertijd heeft.

Je kan ook op de site de betreffende telefoon bekijken en dan staat het er als het goed is boven als je op het bestel formulier bent.

Reageer