Beantwoord

Verlenging met verkeerde kleur telefoon

Goedenavond,
Ik heb vandaag een verlening afgesloten geheel naar wens, echter heb ik een zwarte Huawei besteld en zou ik dit toch willen wijzigen naar Zilver. Mijn vraag is kan dit nog gewijzigd worden het toestel zou pas aankomende zaterdag geleverd worden.

Zo ja hoe kan ik dit eventueel door geven of kenbaar maken bij jullie ?

Alvast bedankt,
Cheyenne
icon

Beste antwoord door David 11 januari 2018, 11:47

Hoi Cheyenne,

Het is mogelijk om een ander toestel te kiezen, maar dit gaat dan wel door middel van een annulering. De oorspronkelijke bestelling wordt dan geschrapt en er wordt dan een geheel nieuwe bestelling aangemaakt. Ik zie ook dat je vandaag gebeld hebt met mijn collega Remco. Hij heeft hier ook al meer informatie over gegeven, dus ik neem aan dat het allemaal duidelijk is? De bestelling is niet geannuleerd, kan ik daar uit opmaken dat je de oorspronkelijke bestelling (met de zwarte Huawei) toch door laat gaan?

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je! We helpen je er dan graag bij verder! 🙂

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +11
Hallo, welkom in het forum.
Als ik jou was zou ik even bellen naar Tmobile. Volgens mij gaat dat sneller dan in het klantenforum.
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Cheyenne,

Het is mogelijk om een ander toestel te kiezen, maar dit gaat dan wel door middel van een annulering. De oorspronkelijke bestelling wordt dan geschrapt en er wordt dan een geheel nieuwe bestelling aangemaakt. Ik zie ook dat je vandaag gebeld hebt met mijn collega Remco. Hij heeft hier ook al meer informatie over gegeven, dus ik neem aan dat het allemaal duidelijk is? De bestelling is niet geannuleerd, kan ik daar uit opmaken dat je de oorspronkelijke bestelling (met de zwarte Huawei) toch door laat gaan?

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je! We helpen je er dan graag bij verder! 🙂

Reageer