Beantwoord

Verlenging oneplus nord 128 gb niet op voorraad?

• 25 februari 2021
  • 2 reacties
  • 65 Bekeken

Goedendag, 

Heb dinsdag 23 februari mijn contract verlengt met factuur nummer 58161021 echter kreeg ik een sms dat deze niet op voorraad is (stond op de site dat hij direct leverbaar was).

Vroeg mij af wanneer de oneplus nord 128 gb blauw er weer is aangezien hij wel op de site staat dat hij op voorraad is! 

Heb er voor gekozen om hem in de r mobile shop af te halen (city plaza nieuwegein)…

Kan nergens vinden wanneer ze hem ongeveer hebben. 

Wacht nog even af en anders ga ik wel bij kpn een abonnement af sluiten... 

Slechte service van t mobile!!!!!!!!!!

icon

Beste antwoord door Hajar 26 februari 2021, 10:10

Hi @Melliexx 

Je krijgt een bericht van de shop zodra je toestel leverbaar is. Je kan dan het toestel daar ophalen.Mocht daar vertraging in zitten dan zullen mijn collega’s van de shop jou dat laten weten. Ik hoop dat je snel van je toestel kan genieten! 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Melliexx  Welkom mooie telefoon en echt de moeite om even op te wachten. 
Het kan zijn dat de telefoon centraal op voorraad is maar niet in Nieuwegein.

Wacht nog even af! 

Als de gsm op voorraad is zal hij ook snel in Nieuwegein zijn.

Loop er anders even lang, de winkeldeur staat open en je kan vragen of hij al binnen is.

MVG. Cris

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Melliexx 

Je krijgt een bericht van de shop zodra je toestel leverbaar is. Je kan dan het toestel daar ophalen.Mocht daar vertraging in zitten dan zullen mijn collega’s van de shop jou dat laten weten. Ik hoop dat je snel van je toestel kan genieten! 

Reageer