Vraag

Volgorde van levering iphone 6

• 14 oktober 2014
  • 12 reacties
  • 1695 Bekeken

Al 3 weken wacht ik op mijn nieuwe iPhone 6. Okay, kan gebeuren. Maar als ik op deze pagina kijk https://forum.t-mobile.nl/status-bestelling-levertijden-400/levertijden-iphone-6-246094 zie ik dat ik nog eens 3 a 4 weken moet wachten. Ok vervelend. Maar wat ik totaal niet begrijp is dat als je hem vandaag bestelt je maar 2 a 3 weken hoeft te wachten. Waarom wordt er niet op volgorde van bestellen geleverd? Dus de oudste bestelling ontvangt hem eerder dan degene die hem vandaag bestelt.

12 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@bes alfa

Goed om te horen dat je 'm ontvangen hebt! Hoe bevalt de iPhone tot nu toe?

Bedankt voor het doorgeven. 😉
Reputatie 2
vandaag ontvangen, exact tussen 2-3 weken. dus dat klopt , zoals aangegeven!
Reputatie 2
Ja fijn dat jullie afhankelijk van Apple zijn, maar ook die geven verwachte levertijden. Jullie communiceren deze niet,... donderdag wacht ik al 3 weken. zal mij benieuwen of het dus tussen 2-3 weken blijft.
@ Unexpected

Ik snap goed dat je jouw iPhone 6 zo snel mogelijk in bezit wilt nemen - ik wacht er namelijk zelf ook op en zit dus in hetzelfde schuitje! 😉

Je dient nog heel even geduld te hebben, de actuele levertijd is namelijk 2 tot 3 weken. We zijn hierin echt afhankelijk van de voorraad van Apple, zoals mijn collega Tom al heeft aangegeven. We doen er natuurlijk alles aan om de toestellen zo snel mogelijk te kunnen uitleveren. Meer informatie vind je terug in dit topic, wat we speciaal hebben geopend.

Laat maar even weten hoe je nieuwe aanwinst bevalt, ik ben erg benieuwd naar je ervaringen!
Ik heb 24-10 iPhone 6 64gb besteld ik wil nu wel is weten waar die blijft.
Twee weken zijn bijna voorbij dan moet hij er deze of volgende week zijn.
Kan iemand mij vertellen wanneer hij wordt geleverd.
Vind het allemaal lang duren en wordt ook slecht op de hoogte gehouden voor levertijd
Reputatie 5
Jammer om te lezen MrBroeke dat je ontevreden bent over de levertijd van het toestel. Wij zijn hierin afhankelijk van Apple. Gelukkig heb je inmiddels het toestel in je bezit. Ik hoop dat deze je goed bevalt!

Mocht je in de toekomst vragen hebben dan zien wij je graag weer terug op het T-Mobile forum!
Beste ordermanagement,

Al vanaf 24-10? Laat dat woordje "al" maar weg. Wat mij betreft heeft de levering veel te lang geduurd.
Heb 17 okt mijn iphone6 besteld in de TMobile shop zou 1 week duren, na thuiskomst zag ik hier dat het maar liefst 3 tot 4 weken gaat duren 😞. Gisteren, 29 okt werd dit nog steeds aangegeven , vandaag is echter mijn besteldatum helemaal niet meer te zien in de tabel, dus ook geen levertijd meer te zien, of betekent dit dat hij nu toch binnen is? Zou dan een SMSje krijgen, maar nog niets gehoord, pppfffff

Beste Grider,

De levertijden tabel is gisteren aangepast, als het goed is ligt morgen dan je iPhone in de winkel en ik verwacht vandaag je sms dat hij verstuurd is.
Ah joh. Ik heb 21 september mijn iPhone 6 besteld en die is ook nog steeds niet geleverd. Dus.. ik ben bang dat het nog wel even gaat duren voor je.

Beste MBroeke,

Ik zie dat je al vanaf 24-10 een bezorgafspraak kon maken, en dat je nu een afleverafspaak heb staan voor morgen
Ah joh. Ik heb 21 september mijn iPhone 6 besteld en die is ook nog steeds niet geleverd. Dus.. ik ben bang dat het nog wel even gaat duren voor je.
Heb 17 okt mijn iphone6 besteld in de TMobile shop zou 1 week duren, na thuiskomst zag ik hier dat het maar liefst 3 tot 4 weken gaat duren 😞. Gisteren, 29 okt werd dit nog steeds aangegeven , vandaag is echter mijn besteldatum helemaal niet meer te zien in de tabel, dus ook geen levertijd meer te zien, of betekent dit dat hij nu toch binnen is? Zou dan een SMSje krijgen, maar nog niets gehoord, pppfffff
Badge +13
Die 3/4 weken tellen vanaf moment van bestellen en niet vanaf nu.
Dus als het goed is moet je nog even geduld hebben voordat je een aflever afspraak aangeboden krijgt.

Reageer