Beantwoord

voorraad iPhone 12 pro max 128gb blauw

• 8 januari 2021
  • 2 reacties
  • 231 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb gisteren avond de iPhone 12 pro max 128 GB blauw besteld. Deze was volgens de site op voorraad. Aanbetaling gedaan maar ik krijg geen email van AMP om een bezorgafspraak te maken. Volgens jullie klantenservice is hij toch niet op voorraad?!?! 
Hoe kan dit? De site geeft nu nog steeds op voorraad aan

icon

Beste antwoord door David 8 januari 2021, 13:47

Hi @Sasbeau,

De telefoon is inderdaad op voorraad en vanuit ons direct leverbaar, maar het is op het moment enorm druk bij de koeriersdienst waardoor het langer kan duren voor je een bezorgafspraak bij AMP kunt plannen. Hopelijk krijg je alsnog snel jouw telefoon in huis! 

Aangezien er al een algemeen topic is over de levertijden gaat dit topic op slot.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Ik heb afgelopen dinsdag hetzelfde toestel besteld, en ook ik heb nog steeds geen mail ontvangen van AMP om een afspraak te maken… Erg raar allemaal. Had jij de klantenservice gebeld en zeiden hun dat het toestel niet op voorraad is? 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Sasbeau,

De telefoon is inderdaad op voorraad en vanuit ons direct leverbaar, maar het is op het moment enorm druk bij de koeriersdienst waardoor het langer kan duren voor je een bezorgafspraak bij AMP kunt plannen. Hopelijk krijg je alsnog snel jouw telefoon in huis! 

Aangezien er al een algemeen topic is over de levertijden gaat dit topic op slot.