Vraag

Voorraad Oppo find x2 in Den Haag

• 14 juli 2020
  • 3 reacties
  • 703 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

10 juli verlengd, kreeg een sms dat de telefoon niet op voorraad was en is besteld ( stond ook op de site niet in voorraad) nu zie ik al sinds paar dagen dat de toestel volgens de site weer op voorraad is?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Flex070 Welkom, dat is een mooie aanschaf, 

Heb je de Review  van @jibbewillem  ook gelezen?

Laat je het toestel bezorgen dan krijg je een mail om een afspraak in te plannen. (Kijk ook even in je spambox)  Kan je hem in de winkel ophalen krijg je ook bericht.

Misschien kunnen de moderators kijken waar je toestel blijft. Je kan eventueel  ook even met TM klantenservice bellen.

Hopelijk heb jij zo voldoende informatie? 
Groetjes.

Graag als de moderators ff zouden kunnen kijken want ben niet veel wijzer geworden na het bellen met klantenservice net. Ik heb ervoor gekozen de toestel op te halen bij fililaal frederik hendriklaan in den haag.

Mvg

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Flex070 

Ik zie dat je bestelling is goed gegaan en dat je ervoor hebt gekozen om je toestel op te halen in de T-Mobile Shop. Je ontvangt een bericht van mijn collega’s in de shop zodra jij je toestel kan ophalen. Ik verwacht dat je snel een bericht ontvangt van ze. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel!

Reageer