Beantwoord

Voorraad T-Mobile shop

• 28 februari 2018
  • 7 reacties
  • 8145 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 1 reactie
Ik heb begrepen dat TMobile (klantenservice) geen voorraden kunnen inzien bij TMobile shops, jammer. Wat ik ook jammer vind, dat je een TMobile shop niet zelf telefonisch kan benaderen. Als je de voorraad wil weten, dien je je dus te wenden naar een TMobile shop. Ik vind eigenlijk apart dan anno 2018 de klantenservice van TMobile, zelf ook geen contact op kan nemen / wil opnemen om de voorraad na te gaan. Mogelijk had ik dan een andere keuze gemaakt. Vraag: hoelang moet ik nu wachten op de levering van mijn toestel? Ik heb er bewust voor gekozen om bij een shop mijn bestelling af te halen en niet online te bestellen.
icon

Beste antwoord door Jaimy 1 maart 2018, 10:27

Hoi Irie,

Ik begrijp dat je een nieuw toestel wilt aanschaffen, wat leuk! Heb je al een bepaald model op het oog?

Zoals Fluxsystem ook al aangeeft, ligt het een beetje aan het toestel waarover je informatie wilt opvragen! Bij een gloednieuwe release kunnen wij minder stellig zeggen dat het toestel op voorraad is, omdat de toestellen in kleine aantallen geleverd worden óf de deur uit vliegen! Over andere toestellen kunnen wij meestal wel een schatting van de voorraad geven. :)

Mocht je het willen weten over een specifiek model, laat het me dan weten, dan ga ik even voor je kijken!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hallo Irie.

Vaak zijn producten in de shop op voorraad.
Een voorbeeld dat niet echt op voorraad is, is de iPhone X, door orders die zijn geplaatst en apple die te weinig levert.
Als je online besteld en wilt ophalen in de winkel, kan je nog de zelfde dag gebeldt worden als het product in de desbetreffende winkel ligt.
Anders wordt het bezorgd in de winkel en dan kan je het 9 van de 10 keer de volgende dag ophalen.

Als er verdere vragen zijn dan hoor ik het graag

- Diego
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Irie,

Ik begrijp dat je een nieuw toestel wilt aanschaffen, wat leuk! Heb je al een bepaald model op het oog?

Zoals Fluxsystem ook al aangeeft, ligt het een beetje aan het toestel waarover je informatie wilt opvragen! Bij een gloednieuwe release kunnen wij minder stellig zeggen dat het toestel op voorraad is, omdat de toestellen in kleine aantallen geleverd worden óf de deur uit vliegen! Over andere toestellen kunnen wij meestal wel een schatting van de voorraad geven. :)

Mocht je het willen weten over een specifiek model, laat het me dan weten, dan ga ik even voor je kijken!
Bedankt voor jullie reactie. Het is inmiddels al geregeld.
Op de site staat selecteer winkel en check gelijk de voorraad.....
Ook jammer dat je geen alternatief telefoonnummer kan opgeven, nu staat er dat ik gebeld wordt als het toestel klaar ligt, huidig toestel is defect. Dus maar op de gok langsrijden wat de shop heeft geen contact mogelijkheden. Ruimte voor verbetering dus.
Reputatie 7
Badge +20
@EvertJanL Het klopt inderdaad dat de winkels niet telefonisch bereikbaar zijn, omdat we daar de klantenservice voor bieden. Anders zouden onze collega's in de winkel niet meer toekomen aan service in de winkel. 🙂

Zoals ook aangegeven: Je wordt gebeld of ge-SMS't wanneer het toestel gereed is om opgehaald te worden. Ik zie dat dit bij jou is aangepast, zodat je een mail ontvangt wanneer het toestel er is. Er is altijd wel een mouw aan te passen!

We kunnen daarnaast niet aangeven wat de precieze voorraad is, want stel jij ziet dat er nog 1 in de winkel is bij je in de buurt. Jij stapt op de fiets en gaat die kant op, maar tegelijkertijd wordt dat toestel verkocht aan iemand die in de winkel is, dan ben je ook voor niets die kant op gegaan en kom je ook van een koude kermis thuis. Om deze reden is dit dan ook niet mogelijk om aan te geven.

Mochten wij je nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat graag.
ik was naar de winkel gegaan op de gok, toestel was er idd niet op voorraad. Dáár hebben ze aangepast dat ik een mail zou gaan krijgen. Het is dat ik intussen een tijdelijk toestel geregeld had want ik werd gebeld dat mijn toestel binnen was ipv dat ik een mail kreeg...

Als het voor jullie niet mogelijk is de real time voorraad op de site per winkel te tonen dan moet er ook niet op de site vermeld worden dat je de voorraad zelf kan checken, dus die tekst weghalen is dan beter.

Graag hoor ik of de suggesties van alternatief nummer kunnen opgeven en tekst aanpassing site opgepakt worden.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi EvertJanL,

Ik heb dit zeker meteen doorgezet naar de juiste afdeling, want dit zijn inderdaad goede verbeterpunten! Hopelijk kan zowel de feedback met betrekking tot de tekst, als een alternatieve contactmogelijkheid aangepast worden. Ik zal het je laten weten als ik antwoord terugkrijg van betreffende afdeling! 🙂

Reageer