Beantwoord

Voorraad van winkel in Den Bosch

• 30 mei 2019
  • 1 reactie
  • 2922 Bekeken

Heb afgelopen dinsdag mijn abonnement verlengd met de Samsung Galaxy S10+. Aangegeven op te halen in Den Bosch.

Vervolgens een sms gehad dat ik zou worden gecontacteerd als ik hem kon ophalen, maar nog niks gehoord. Wat ik raar vind, want bij bestellen stond direct leverbaar.

Enig idee wanneer hij beschikbaar is? Zou toch denken dat een winkel wel een voorraad van de nieuwste modellen heeft.

Grt
icon

Beste antwoord door David 31 mei 2019, 10:10

Hey @Wesley91,

Ik zie terug bij jouw bestelling dat er eergisteren een SMS is verstuurd dat jouw toestel op het moment nog niet op voorraad is. Het kan zo zijn dat op de website inderdaad 'Direct leverbaar' staat, maar dat dit in de praktijk niet direct-direct is. Als er in de desbetreffende winkel niet voldoende voorraad is, dan wordt dit vanuit ons distributiecentrum zo snel mogelijk opgepakt. Jouw telefoon wordt dan spoedig naar de winkel verstuurd en dan ontvang je een berichtje of een belletje om je te laten weten dat je jouw telefoon op kunt halen.

Ik hoop in ieder geval dat jouw telefoon er snel is en dat je er snel van kunt gaan genieten! 🤞
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey @Wesley91,

Ik zie terug bij jouw bestelling dat er eergisteren een SMS is verstuurd dat jouw toestel op het moment nog niet op voorraad is. Het kan zo zijn dat op de website inderdaad 'Direct leverbaar' staat, maar dat dit in de praktijk niet direct-direct is. Als er in de desbetreffende winkel niet voldoende voorraad is, dan wordt dit vanuit ons distributiecentrum zo snel mogelijk opgepakt. Jouw telefoon wordt dan spoedig naar de winkel verstuurd en dan ontvang je een berichtje of een belletje om je te laten weten dat je jouw telefoon op kunt halen.

Ik hoop in ieder geval dat jouw telefoon er snel is en dat je er snel van kunt gaan genieten! 🤞

Reageer