Vragen over de levering van de iPhone 5

Reputatie 6
In dit topic kan je vragen stellen over de levering van je bestelde iPhone 5.

[b]Check, voordat je je vraag in dit topic stelt, het topic 'Actuele levertijden iPhone 5' ( via deze link )[/b]. Hier vind je veel antwoorden terug.

Kom je er echt niet uit, laat dan een reactie achter in dit topic. Onze ordermanagers 🙂 zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

1121 reacties

Ik heb de iPhone 5 besteld, maar geen ordernummer ontvangen.
Heb van T-Mobile de mail ontvangen dat ik een Iphone 5 heb besteld, maar ook nog geen ordernummer ontvangen. Op my tmobile staat wel dat mijn abonnementsverlenging in behandeling is. ook nog geen sms ontvangen met ordernummer, wel één waarin staat dat ik per 26-09 een bezorgafspraak kan maken.. Daarin word ook vermeld dat ik de actuele levertijd kan bekijken. maar zonder ordernummer kan ik dat niet inzien.

Is het bekend wanneer het ordernummer komt nadat je de bestelling geplaatst hebt?
Beste Albadichi en Saefcorp,

Aangezien jullie order gisteren helemaal is verwerkt verwacht ik dat jullie in de loop van de dag de sms ontvangen met ordernummer.
Als je eind van de dag nog niks heb ontvangen laat het me dan weten via het forum zodat ik dit kan uitzoeken.
Ik heb ook geen ordernummer ontvangen, alleen de bevestiging per mail en de leverings sms van t-mobile, ben benieuwd wanneer we de ordernummer ontvangen.
Sorry had je antwoord niet gezien
Geachte mijnheer/mevrouw,

Ik heb op 18 september gebruik gemaakt van jullie aanbieding omtrent de iPhone 5. Ik heb een 16GB iPhone (zwart) met een 2-jarig iSmart 150 abbonement. Ik heb 2 maal een bevestigingsemail gehad waarin staat dat mijn besteldatum 11-10-2012 is, dit is echter de datum dat mijn nieuwe abbonement in gaat. Heeft dit gevolgen voor mijn levering?

Tevens heb ik nog steeds geen ordernummer dmv SMS ontvangen, terwijl jullie aangaven dat dit binnen een werkdag zou gebeurn. Vanochten wel een smsje dat op de 26e bekend werd gemaakt hoe en wanneer er iets geleverd gaat worden. Wanneer krijg ik mijn ordernummer zodat ik mijn bestelling kan volgen?

Alvast bedankt!

Mvg,

CPW
Reputatie 2
Bij de update naar iOS 6 was vreemd genoeg mijn sms 'conversatie' met Tmobile ineens leeg. Hierdoor ben ik mijn ordernummer kwijt. Zouden jullie mijn ordernummer opnieuw kunnen sturen?

Gr. Dries
Dit is ook bij mij het geval. Dacht al ff dat het aan mij lag. Blijkbaar hebben er dus meerdere last van.
Ach er staat nu toch nog niks te lezen bij de orderstatus. En als er iets veranderd zullen we best wel weer een nieuwe sms krijgen met daarin het ordernummer.

Grtz Marco
Reputatie 2
Haha ik heb precies hetzelfde probleem!

Na update naar iOS 6 kan ik de sms van T-Mobile niet meer inzien. Kan die nogmaals gestuurd worden?
Reputatie 2
Idem bij mij!
Reputatie 2
Idem ook me sms van t mobile verdwenen.
Beste CPW,

Je order is gisteren 19 september bij ons in de systemen gekomen dit zou betekenen dat je vandaag een sms zou moeten ontvangen met je ordernummer. Als je vandaag einde dag deze nog niet heb ontvangen dan hoor ik het graag.

Zoals je al aangaf gaat je nieuwe contract in op 11 oktober dit zal geen gevolgen hebben op je leverdatum. Vanaf de 26ste zal er een update worden gesmst zodat je weet wanneer je de iPhone 5 kan ontvangen.
Reputatie 2
Is bij mij ook het geval.

Op twitter by @tmobile_webcare even vragen, en ze zoeken het voor je uit.

Kan wel even duren (ze hebben het druk)
Reputatie 2
Als ik een ordernummer heb ontvangen, is deze dan al in het sysyteem verwerkt.

Vorige keer bij de iPhone 4 had ik heel vroeg besteld maar was niet goed door jullie in het systeem verwerkt waardoor ik nogmaals moest verlengen. En dit resulteerde dus in een hele lange wachttijd omdat ik bij de tweede keer bestellen niet bij de vroege zendingen zat.

Dank u.
Ik wil vanochtend de status van de order checken en zie ook dat de sms-jes van T-Mobile niet meer beschikbaar zijn. Leeg!
Hoe kom ik aan mijn ordernummer?
@ Maczero,mcaspers,firedragon,Hugdopey, Daan1983,Delluser, Vlint en Marcovh,

We zijn nu aan het kijken of we in de loop van de dag de ''ordernummer sms'' opnieuw kunnen versturen.
Beste,

Ik heb vanochtend telefonisch bij Dhr. Celebi de IPhone 5 16GB zwart besteld.
Ik heb meneer gevraagd de bestelling te herhalen en dit was correct.
Even later kreeg ik de bevestiging en daar stond de witte versie op.
Ik heb al telefonisch contact gehad met de klantenservice maar wil het ook even op deze manier kortsluiten.

Ik hoop dat mijn bestelling correct, dus de zwarte versie, word geleverd.
En dat deze, door een van uw medewerkers gemaakte fout, mijn levertijd niet beïnvloed.

Met vriendelijke groet,
Ik heb een nieuwe order geplaatst omdat m'n oude was gecancelled? Kan je me vooraan in de rij zetten =)) ik denk dat ik nu langer moet wachten..., En ik heb een nieuw ordernummer maar niet gekregen..
ik heb nog steeds geen bevestigings mail,

vanmorgen al besteld, 7:45
order: 1372683

wel zie ik bij inloggen: verlenging in behandeling

of was de betalings mail de bevestiging ......   (rembours)

verder zie ik dat "ismart" onbeperkt internet gratis is en bij mij staat 4,95 p.m., wordt dit nog veranderd

bedankt
voor uw antwoord
groet
Freekie
Nu krijg ik inneens via facebook-chat te horen dat mijn bestelling geannuleerd is!
dat gaat niet zomaar hoor!
Reputatie 2
Ik heb vanmorgen de telefoon besteld i.c.m. Early Renewal. Na het ontvangen van twee e-mails (beide contract-bevestigingen) heb ik vooralsnog geen ordernummer ontvangen. Is er een plaats waar ik deze terug kan vinden?

Bvd.
Waar kan ik de order nummer vinden ? Staat niet in 1 van de 2 mails
Reputatie 2
Hetzelfde hier, vanochtend verlengd, 2 bevestigingsmails gehad, maar nergens een ordernummer te bekennen.
Helaas ook mijn smsjes allemaal van tmobile verdwenen, het is vreemd hoe dit kan maar ik hoop dat jullie de order nummers naar iedereen die dit probleem hebben opnieuw kunnen smsen?
Ik heb vanavond ook nog maar eens gebeld, omdat ik lees dat orders zomaar geannuleerd worden. Dit bleek ook het geval met mijn order. Denk je alles gehad te hebben maar nee: werkelijk alles wat mis kan gaan gaat mis.

De heer aan de telefoon kon mij niet vertellen wanneer ik mijn reeds betaalde €359,95 terug zou krijgen, zelfs geen indicatie.

Wél kon hij mij vertellen dat ik pas maandag weer kan bestellen. Tegenvaller nummer drie.

Het is toch werkelijk ongelooflijk. Ik weet niet waar T-Mobile mee bezig is, maar het lijkt verdacht veel op (trouwe) klanten weg jagen. Ben verdorie al jaren trouwe klant, altijd optijd betaald, en dan krijg je als dank zo'n behandeling. En niet één keer, maar de hele dag.

Supportmedewerkers, hoe zouden jullie reageren op zo'n behandeling? Daar ben ik nou nieuwsgierig naar.

Maarja, ook hierop zal waarschijnlijk een raar antwoord volgen.

Reageer