Vragen over de levering van de iPhone 5



Toon eerste reactie

1121 reacties

Beste T-mobile,

Vannacht de knoop doorgehakt en mijn contract verlengd icm de Iphone 5. Ik heb netjes de bevestigingsmail gehad en mijn order betaald via Ideal. Mijn vraag is eigenlijk of het mailtje van AMP ook op zondag verstuurd wordt. Of krijg ik pas de eerste werkdag het mailtje om mijn afspraak in te plannen? Ik had gehoopt hem morgen in huis te hebben, maar ben bang dat ik iets tè enthousiast ben ;-)

Alvast bedankt voor de reactie.
Reputatie 5

Beste T-mobile,

Vannacht de knoop doorgehakt en mijn contract verlengd icm de Iphone 5. Ik heb netjes de bevestigingsmail gehad en mijn order betaald via Ideal. Mijn vraag is eigenlijk of het mailtje van AMP ook op zondag verstuurd wordt. Of krijg ik pas de eerste werkdag het mailtje om mijn afspraak in te plannen? Ik had gehoopt hem morgen in huis te hebben, maar ben bang dat ik iets tè enthousiast ben ;-)

Alvast bedankt voor de reactie.


Hallo Darcli, welkom op het T-Mobile Forum!

Ja ik denk dat je goed zit... iets te enthousiast ;)
Morgen verwerken en hopelijk mailtje AMP en zul je zien dat je waarschijnlijk donderdag als eerstel levermogelijkheid krijgt aangeboden, als je geluk hebt woensdag.
Bedankt voor de snelle reactie! Ik wacht het rustig af.
@Edro kun je voor mij eens checken of ik het mailtje van AMP al had moeten hebben? Als ik mijn bestelstatus bekijk, staat deze al een aantal dagen op dezelfde status. Alvast bedankt!!
Reputatie 5

@Edro kun je voor mij eens checken of ik het mailtje van AMP al had moeten hebben? Als ik mijn bestelstatus bekijk, staat deze al een aantal dagen op dezelfde status. Alvast bedankt!!


Hallo Darcli, het is ook al dinsdag hè?! ;)
(Ik herken het, ik kan ook nooit wachten als ik eindelijk besloten heb om iets nieuws te kopen!)
Maar, helaas kan ik je niet helpen.
Ben geen medewerker van T-Mobile, maar net als jij een klant.

Misschien dat @ordermanagement een middagdutje doet?
@edro haha ja inderdaad, rustig afwachten blijkt toch lastiger dan het leek ;-)
Hopelijk kan @ordermanagement mij meer vertellen 😃
Reputatie 5

@edro haha ja inderdaad, rustig afwachten blijkt toch lastiger dan het leek ;-)
Hopelijk kan @ordermanagement mij meer vertellen :-D



Fingers Crossed?! Ik zou vast beginnen met een goede wegbewijzering, de straten afzetten, overleg met de driehoek Burgemeester/Politie/OM en extra verlichting her en der neerzettten.
Zodat als de koerier komt, hij wel een beetje knap je huis kan bereiken.
Whaha ik kan het natuurlijk proberen 🙂 moest toch even smakelijk lachen om je berichtje 😃
Reputatie 5

Whaha ik kan het natuurlijk proberen 🙂 moest toch even smakelijk lachen om je berichtje :-D


En dat mag! Alles om het wachten wat te veraangenamen ;)
Als je blijft zitten, komt rond 17:00 de consumptiekar voorbij met een drankje.

Laat je ff weten als je mail hebt gehad en je foon in bezit hebt? Altijd leuk
Doe ik! Heb de verse jus d'orange inmiddels naast me staan!
Vandaag toch nog even contact gehad met de Klantenservice, aangezien @ordermanagement het waarschijnlijk erg druk heeft ;-)
Mijn bestelling stond al vanaf 24-02-2013 op dezelfde status. Wederom werd mij verteld dat ik vandaag toch echt een mailtje zou moeten krijgen (net als gister), maar na wat aandringen is er ingelogd op het systeem van AMP. Daar was mijn hele bestelling nergens terug te vinden, niet op ordernummer, niet op postcodegegevens. Er is nu een formulier ingevuld en wordt alsnog naar AMP gestuurd. Ik had stiekem de hoop dat ik dan evengoed vandaag het mailtje zou ontvangen, maar niets is minder waar. Volgens klantenservice kan dit evengoed nog 2 werkdagen duren.

Toch jammer, maar wat doe je eraan? Geduld is een schone zaak, al is het soms wat lastig 😉
Reputatie 5
@Darcli

Slim dat je wel even hebt gebeld! ;)

Lering voor de volgende keer... heb je "haast" dan is een T-Mobile Shop vaak een iets zekerdere optie... 
Je loopt dan met toestel de winkel uit 😉
Kan dat alsnog?
Reputatie 5
Nee, helaas!
Als dat een optie was geweest had ik die allang aangereikt.
Je zit nu in een ander logistiek kanaal.
Dat verwisselen werkt pas echt problemen in de hand.
Ok, dan zit er niets anders op. Heb jij niet toevallig een Iphone5 waar ik even mee kan spelen 😉
Vandaag wederom contact gehad met de klantenservice... nog steeds geen mail van AMP. 
Wel het telefoonnummer gehad van AMP, dus deze maar even gebeld. Diverse keren geprobeerd, maar krijg niemand aan de lijn. Even ingelogd op twitter en blijkt dat ze een telefonische storing hebben. Dus geprobeerd via email en netjes bericht teruggekregen om welk ordernummer het gaat. Blijkt dit ordernummer nog steeds niet bekend te zijn bij hun, terwijl de klantenservice van T-Mobile heeft verteld dat de I-Phone 5 op voorraad is en dus verzendklaar ligt.

Waarom moet het zo moeizaam gaan... en waarom blijft de volgende zin toch in mijn hoofd hangen: "voor 20:00 uur besteld, de volgende dag in huis".
Misschien kan @ordermanagement nu eindelijk eens iets voor mij betekenen, mijn geduld raakt een beetje op.
Hmm... Blijkbaar niet.
Forum wordt goed in de gaten gehouden 😉 aangezien ik niets heb aan @ordermanagement heb ik zelf weer eens contact gezocht met de klantenservice. Toch grappig dat je op een gegeven moment precies weet welke toetsen je moet drukken om niet het hele bandje af te moeten luisteren... Maargoed, men kan niet bepalen waar het probleem zit. Er is een IT-formulier (eerder deze week) ingevuld, omdat mijn bestelling niet bij AMP is aangekomen. Daar staat 48 uur voor en gisterochtend nog steeds geen mail. De klantenservice kan niets meer betekenen en er is een case aangemaakt. Hier wordt.. Ja, ja... Een specialist op gezet. Voor dezelfde prijs gewoon een specialist. Nu kan het natuurlijk niet meer stuk. Waarschijnlijk is dit een medewerker die, in tegenstelling tot de normale medewerker, misschien het briljante idee krijgt om nog een IT-formulier in te vullen. Of nog beter, misschien wel eens te zorgen dat de telefoon uitgeleverd gaat worden. Kortom ik ben natuurlijk helemaal in mijn nopjes, heb bijna dagelijks contact mogen zoeken met de klantenservice en als zij er niet uitkomen krijg ik er nog een specialist bij. Ow en niet te vergeten maarliefst €15,00 korting op mijn volgende factuur. Ja, ja mensen bij T-Mobile doen ze het gewoon. Wellicht heb ik te gemakkelijk gedacht over de bestelprocedure. Ik had verwacht mijn (hopelijk nog te leveren) telefoon online te bestellen, direct via IDeal te betalen (want er wordt expliciet vermeld dat anders je bestelling vertraging op kan leveren) en dan enkele dagen later mijn telefoon in huis te hebben. Tja dat was natuurlijk vragen om problemen. De volgende keer zal ik mijn aanvraag in drievoud indienen en aangetekend versturen. Of toch met een postduif, of is dat dan weer vragen om problemen. Naja buiten het feit dat er dus met mijn bestelling iets niet helemaal goed is gelopen, ben ik blij dat @ordermanagement mij in ieder geval wel heeft gehoord... En prima heeft voorzien van advies... Of toch niet? Nou goed mensen keep up the good work! /Einde sarcasme.
Ik zou vandaag worden teruggebeld door de specialist die op deze case is gezet. Uiteindelijk zelf maar eens gebeld, we zijn immers alweer 3 dagen verder. Er is opnieuw een IT-formulier ingevuld en het kan wederom 48 u duren tot ik een e-mail van AMP krijg. Briljant! Ik heb dit verzoek afgelopen vrijdag al gedaan bij de klantenservice, maar toen was dit onmogelijk. Ik heb er inmiddels mijn buik meer dan vol van. En het is gewoonweg onbeschoft dat er niet even telefonisch contact wordt gezocht, terwijl dit wel afgesproken was.
Reputatie 5
@Darcli ik zie dat het inmiddels dankzij mijn collega op Twitter is opgelost! 🙂 Veel plezier met je iPhone 5.
Bedankt. Echter had ik wel wat meer feedback verwacht op het forum. Misschien een aandachtpuntje 😉

Reageer