Vragen over de status van je Apple bestelling

• 3 januari 2014
  • 18 reacties
  • 6971 Bekeken

Levertijden iPhones en iPads

Wij streven er uiteraard naar om binnen de gecommuniceerde levertijd je order uit te leveren, maar houd er rekening mee dat de levertijd tussentijds kan worden aangepast indien er meer of minder voorraad beschikbaar komt dan gepland. Daarnaast kan de levertijd per toestel / tablet variant verschillen.

Uiteraard houden wij je hierover op de hoogte via sms en hier op het forum.

Wanneer verandert je bestelstatus?
Op het moment dat er voorraad is voor jouw bestelling wordt je bestelstatus aangepast van status 2 naar 3. Na enkele dagen verandert je bestelstatus naar status 4 en ontvang je tevens een sms en e-mail om een afleverafspraak te maken. Vanaf het moment dat je een sms en e-mail ontvangt zijn je gegevens bekend bij de koerier.

Wanneer ontvang ik een nanosim?
De iPhone 5s en 5c geleverd inclusief een nanosim.

Wanneer kan ik mijn toestel ophalen in de shop?
De T-Shops ontvangen wekelijks voorraad en de iPhones worden uitgeleverd op basis van besteldatum. De T-Shops beschikken niet over een ordernummer waardoor je de status van je order niet online kan volgen.
Je ontvangt een sms wanneer je iPhone 5s of 5c opgehaald kan worden.

Wat is de status van mijn zakelijke bestelling?
Indien je vragen hebt over de status van je zakelijke bestelling dan willen we je vragen om contact op te nemen met je zakelijke adviseur. Zij kunnen je direct voorzien van de juiste informatie.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
[color=red]Klik hier[/color] en vul je ordernummer, postcode en huisnummer in.
Je ordernummer wordt per sms, een werkdag na het ontvangen van je bestelling( Dit betekent dat wanneer je op vrijdag een bestelling plaatst dat je pas op maandag de sms ontvangt), persoonlijk aan je verstuurd.
Ben je nog geen klant bij T-Mobile, dan wordt dit ordernummer vermeld op je orderbevestiging.

Heeft het aanpassen van mijn order gevolgen voor mijn levertijd?
Op het moment dat je je bestelling laat aanpassen naar een andere kleur iPhone, je meer/minder geheugen of een andere wijziging in je contract wilt, dan wordt je huidige bestelling geannuleerd en moet er een nieuwe bestelling geplaatst worden. Dit houdt in dat de levertijd voor de iPhone 5s of 5c vanaf dat moment opnieuw ingaat.

Algemene vragen over je bestelling en bezorging.
Alle overige informatie over je bestelling en bezorging vind je op de T-Mobile website.

Wil je op de hoogte blijven van de laatste informatie kijk dan op http://www.t-mobile.nl/iphone

18 reacties

Beste T-Mobile,

21-12-2013 een iphone 5s zilver 16 gb besteld met ordernummer 2334412. Heeft u enig idee wanneer deze geleverd gaat worden? Ik heb tot op heden alleen een sms ontvangen met daarin dat de week levertijd niet haalbaar was.
Mvg jolien
Reputatie 5
Hoi Jolien, in de bijlage van het topic Actuele levertijden iPhone 5s staat bij de 5S Zilver 16GB met besteldatum 18/12 t/m 27-12 dat de verwachte levertijd drie weken is. Dat betekent dus dat je naar verwachting volgende week het toestel ontvangt. 

De reden van de opgelopen levertijd is dat er minder iPhones geleverd zijn dan verwacht en er goed is verkocht, zie ook dit bericht.
Reputatie 2
Nog een poging: ik heb bij mijn bevestigingsemail geen ordernummer ontvangen. Hoe kan ik er nu achter komen wat de status is van mijn bestelling?
Goeiemorgen ik had een vraagje over me iphone 4s ik ben al jaren tevreden klant bij de t-mobile daarom heb ik dus gister me contract verlengt voor een iphone 4s ik heb vernomen wat daar tenminste opstond dat de iphone 4s wit nog op voorraad is dus dat als ik voor de witte ga dat ik die sneller ga krijgen. Ik heb ook vernomen dat ik een mail zou krijgen dat heb ik nu gehad maar ik zo een sms krijgen van het AMP hoe zit het daarmee?
Gr
Hallo,

Ik heb op 21 december een iPhone 5s Space Grey besteld, maar heb geen ordernummer ontvangen.
Nog enig idee hoelang het kan duren?

mvg Arjun
Hallo,

Ik heb op 21 december een iPhone 5s Space Grey besteld, maar heb geen ordernummer ontvangen.
Nog enig idee hoelang het kan duren?

mvg Arjun

Beste Krish

Je ordernummer is 2332289, ik verwacht dat je vandaag of morgen een sms en e-mail ontvangt
Nog een poging: ik heb bij mijn bevestigingsemail geen ordernummer ontvangen. Hoe kan ik er nu achter komen wat de status is van mijn bestelling?

Beste Ikj

je ordernummer is 2351899, ik verwacht zelf ook dat je vandaag of morgen een sms en email ontvangt
Ik heb idd ook bij de shop mijn iphone 5S gold besteld, maar geen ordernummer ontvangen of een bevestigingsmail. Ik heb hem 23 december besteld. Hoe kan ik nu achterhalen hoe het met mijn bestelling is? Kan er iets fout zijn gegaan?
Ik heb idd ook bij de shop mijn iphone 5S gold besteld, maar geen ordernummer ontvangen of een bevestigingsmail. Ik heb hem 23 december besteld. Hoe kan ik nu achterhalen hoe het met mijn bestelling is? Kan er iets fout zijn gegaan?

Beste Yara,

De t-mobile winkel zou je moeten benaderen als jou iPhone is geleverd. Als het morgen nog niet is gebeurd dan zou ik bij hun langs gaan als ik jou was.
Hallo,

Ik heb een iPhone 5s zilver besteld, maar heb ook geen ordernummer ontvangen. Kan ik informatie krijgen over de status van mijn bestelling? Bvd.

Groetjes
Reputatie 5
@HaticeS

Mijn oprechte excuses voor de late reactie.

Ik heb de bestelling zojuist even voor je nagekeken en zie dat de bestelling waar je het in jouw bericht over hebt is geannuleerd. Er is reeds een nieuwe bestelling gedaan en deze is op dit moment klaar voor verzending. Mocht je het ordernummer van de nieuwe bestelling alsnog nodig hebben dan kun je me hier een privéberichtje over sturen. 🙂
Hallo,
Ik heb ongeveer 20 minuten geleden mijn abonnement verlengd en een iPhone 5s besteld. Maar nog geen bevestigingsmail en ordernummer ontvangen. Kunnen jullie mij informeren?
Dank!
Debbie
Hallo,
Ik heb ongeveer 20 minuten geleden mijn abonnement verlengd en een iPhone 5s besteld. Maar nog geen bevestigingsmail en ordernummer ontvangen. Kunnen jullie mij informeren?
Dank!
Debbie

Hi Debbie

Dit kan ik je nog niet aangeven, je order is nog niet compleet afgehandeld in onze systemen. Als dit is gebeurd ontvang je gelijk een e-mail met je bevestiging en ordernummer
Hallo ik heb een gele iPhone 5c besteld en heb een ordernummer ontvangen via de mail. Als ik die invoerde kwam er eerst te staan dat hij in de eerste stap van de bestelling was. Maar als ik heb nu invul dan staat er bij dat het nummer niet bestaat (foutmelding). Hoe zit het met mijn bestelling?
Hallo ik heb een gele iPhone 5c besteld en heb een ordernummer ontvangen via de mail. Als ik die invoerde kwam er eerst te staan dat hij in de eerste stap van de bestelling was. Maar als ik heb nu invul dan staat er bij dat het nummer niet bestaat (foutmelding). Hoe zit het met mijn bestelling?

Beste Daffy,

ik zie dat de order is geannuleerd ivm een systeem issue. Daarnaast is dit toestel nu ook op. Als je wil kan ik eventuele informeren bij de T-Mobile shop in Ede of in Veenendaal of ze hem daar hebben? Of bij een andere T-Mobile winkel?

Beste Daffy,

ik zie dat de order is geannuleerd ivm een systeem issue. Daarnaast is dit toestel nu ook op. Als je wil kan ik eventuele informeren bij de T-Mobile shop in Ede of in Veenendaal of ze hem daar hebben? Of bij een andere T-Mobile winkel?

Hallo,
dit zou inderdaad erg fijn zijn. Het geld is namelijk al van de rekening afgeschreven, ik weet niet of dit automatisch wordt teruggestort?
Beste T-Mobile,

Ik heb op vandaag rond 15:00 mijn abonnement verlengt met een Apple iPhone 5s 32GB grijs
Stel Samen & Stel Bij 2 jaar, echter heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen terwijl die enkele minuten later binnen zo komen. Ook in mijn spambox is niks te vinden.

mvg,

M. de Kwant
Hoi Emjeee,

Gefeliciteerd met de vernieuwing! Het kan in verband met de verwerking even duren voordat je de bevestiging per mail ontvangt. We zijn nu 2 dagen verder, heb je de bevestiging inmiddels ontvangen?

Ik kan dit niet controleren vandaar, laat het me weten!

Reageer