Vragen over de status van je LG bestelling

  • 2 januari 2014
  • 5 reacties
  • 5710 Bekeken

Stel hier uw vragen over uw LG bestelling

Levertijden LG toestellen

Wij streven er uiteraard naar om binnen de gecommuniceerde levertijd je order uit te leveren, maar houd er rekening mee dat de levertijd tussentijds kan worden aangepast indien er meer of minder voorraad beschikbaar komt dan gepland. Daarnaast kan de levertijd per toestelvariant verschillen.

Uiteraard houden wij je hierover op de hoogte via sms en hier op het forum.

Wanneer verandert je bestelstatus?
Op het moment dat er voorraad is voor jouw bestelling wordt je bestelstatus aangepast van status 2 naar 3. Na enkele dagen verandert je bestelstatus naar status 4 en ontvang je tevens een sms en e-mail om een afleverafspraak te maken. Vanaf het moment dat je een sms en e-mail ontvangt zijn je gegevens bekend bij de koerier.

Wat is de status van mijn zakelijke bestelling?
Indien je vragen hebt over de status van je zakelijke bestelling dan willen we je vragen om contact op te nemen met je zakelijke adviseur. Zij kunnen je direct voorzien van de juiste informatie.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
[color=red]Klik hier[/color] en vul je ordernummer, postcode en huisnummer in.
Je ordernummer wordt vermeld op je orderbevestiging.

Heeft het aanpassen van mijn order gevolgen voor mijn levertijd?
Op het moment dat je je bestelling laat aanpassen naar een andere kleur, je meer/minder geheugen of een andere wijziging in je contract wilt, dan wordt je huidige bestelling geannuleerd en moet er een nieuwe bestelling geplaatst worden. Dit houdt in dat de levertijd voor je toestel vanaf dat moment opnieuw ingaat.

Algemene vragen over je bestelling en bezorging.
Alle overige informatie over je bestelling en bezorging vind je op de T-Mobile website.

5 reacties

Ik wil graag mijn ordernummer ontvangen!
Heb gister 16.00 uur een renewal gedaan, maar nog steeds niets gehoord.
Terwijl mij nota bene middags nog toegezegd werd dat ik het toestel de volgende dag zou ontvangen.
Nu heb ik begrepen dat er een storing is, maar er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden toch?!
Zo moeilijk kan het niet zijn om een toestel op te laten sturen...

Maar nogmaals: Ik wil graag mijn ordernummer ontvangen!
Ik wil graag mijn ordernummer ontvangen!
Heb gister 16.00 uur een renewal gedaan, maar nog steeds niets gehoord.
Terwijl mij nota bene middags nog toegezegd werd dat ik het toestel de volgende dag zou ontvangen.
Nu heb ik begrepen dat er een storing is, maar er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden toch?!
Zo moeilijk kan het niet zijn om een toestel op te laten sturen...

Maar nogmaals: Ik wil graag mijn ordernummer ontvangen!


Bete Chrisz,

Je order is vastgelopen,hierdoor is er nog geen ordernummer voor je gemaakt. Ik neem aan dat mijn collega's van de klantenservice je hier al verder mee helpen geholpen
ik wil graag mijn ordernummer ontvangen!
Heb gister 16.00 uur een renewal gedaan, maar nog steeds niets gehoord.
Terwijl mij nota bene middags nog toegezegd werd dat ik het toestel de volgende dag zou ontvangen.
Nu heb ik begrepen dat er een storing is, maar er zijn meerdere wegen die naar rome leiden toch?!
Zo moeilijk kan het niet zijn om een toestel op te laten sturen...

Maar nogmaals: Ik wil graag mijn ordernummer ontvangen!


bete chrisz,

je order is vastgelopen,hierdoor is er nog geen ordernummer voor je gemaakt. Ik neem aan dat mijn collega's van de klantenservice je hier al verder mee helpen geholpen


Heb net weer gebeld met klantenservice, want als je zelf niet belt kom je er bijvoorbeeld ook niet achter dat er een storing was
Nu schijnt mijn order er wel goed in te staan, dus ben erg benieuwd wanneer ik die mail keer ontvang.
Maar ontvang toestel dus niet voor het weekend lijkt me, terwijl dat wel was wat de mevrouw mij vertelde die mij hielp met de verlenging, "als u hem nu (woensdag rond 16.00 uur red.) besteld meneer heeft u het toestel zelfs al morgen in huis"
Zal dus een zaterdag levering worden, waarvoor ik extra zal moeten betalen, terwijl mijn fout niet eens is dat boel stagneerd bij T-Mobile 😞
Hoe lang duurt het normaal dat je een mail krijgt van AMP?
Heb de mail van T-Mobile gisteravond eindelijk gehad m.b.t.
Status staat nu op Bestelling in behandeling

Reageer