Vragen over de status van je Microsoft bestelling

• 2 januari 2014
  • 0 reacties
  • 4316 Bekeken

Stel hier uw vragen over uw Microsoft bestelling

Levertijden Microsoft toestellen

Wij streven er uiteraard naar om binnen de gecommuniceerde levertijd je order uit te leveren, maar houd er rekening mee dat de levertijd tussentijds kan worden aangepast indien er meer of minder voorraad beschikbaar komt dan gepland. Daarnaast kan de levertijd per toestelvariant verschillen.

Uiteraard houden wij je hierover op de hoogte via sms en hier op het forum.

Wanneer verandert je bestelstatus?
Op het moment dat er voorraad is voor jouw bestelling wordt je bestelstatus aangepast van status 2 naar 3. Na enkele dagen verandert je bestelstatus naar status 4 en ontvang je tevens een sms en e-mail om een afleverafspraak te maken. Vanaf het moment dat je een sms en e-mail ontvangt zijn je gegevens bekend bij de koerier.

Wat is de status van mijn zakelijke bestelling?
Indien je vragen hebt over de status van je zakelijke bestelling dan willen we je vragen om contact op te nemen met je zakelijke adviseur. Zij kunnen je direct voorzien van de juiste informatie.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
[color=red]Klik hier[/color] en vul je ordernummer, postcode en huisnummer in.
Je ordernummer wordt vermeld op je orderbevestiging.

Heeft het aanpassen van mijn order gevolgen voor mijn levertijd?
Op het moment dat je je bestelling laat aanpassen naar een andere kleur, je meer/minder geheugen of een andere wijziging in je contract wilt, dan wordt je huidige bestelling geannuleerd en moet er een nieuwe bestelling geplaatst worden. Dit houdt in dat de levertijd voor je toestel vanaf dat moment opnieuw ingaat.

Algemene vragen over je bestelling en bezorging.
Alle overige informatie over je bestelling en bezorging vind je op de T-Mobile website.

0 reacties

Geen reactie

Reageer