Vragen over de status van je Samsung bestelling

  • 2 januari 2014
  • 40 reacties
  • 6480 Bekeken

Stel hier u vragen over u Samsung bestelling

Levertijden Samsung toestellen

Wij streven er uiteraard naar om binnen de gecommuniceerde levertijd je order uit te leveren, maar houd er rekening mee dat de levertijd tussentijds kan worden aangepast indien er meer of minder voorraad beschikbaar komt dan gepland. Daarnaast kan de levertijd per toestelvariant verschillen.

Uiteraard houden wij je hierover op de hoogte via sms en hier op het forum.

Wanneer verandert je bestelstatus?
Op het moment dat er voorraad is voor jouw bestelling wordt je bestelstatus aangepast van status 2 naar 3. Na enkele dagen verandert je bestelstatus naar status 4 en ontvang je tevens een sms en e-mail om een afleverafspraak te maken. Vanaf het moment dat je een sms en e-mail ontvangt zijn je gegevens bekend bij de koerier.

Wat is de status van mijn zakelijke bestelling?
Indien je vragen hebt over de status van je zakelijke bestelling dan willen we je vragen om contact op te nemen met je zakelijke adviseur. Zij kunnen je direct voorzien van de juiste informatie.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
[color=red]Klik hier[/color] en vul je ordernummer, postcode en huisnummer in.
Je ordernummer wordt vermeld op je orderbevestiging.

Heeft het aanpassen van mijn order gevolgen voor mijn levertijd?
Op het moment dat je je bestelling laat aanpassen naar een andere kleur, je meer/minder geheugen of een andere wijziging in je contract wilt, dan wordt je huidige bestelling geannuleerd en moet er een nieuwe bestelling geplaatst worden. Dit houdt in dat de levertijd voor je toestel vanaf dat moment opnieuw ingaat.

Algemene vragen over je bestelling en bezorging.
Alle overige informatie over je bestelling en bezorging vind je op de T-Mobile website.

40 reacties

Goedenavond,
Vandaag heb ik de bestelling binnengekregen! Alles is in orde en ik ben heel vriendelijk geholpen door de dame die mijn nieuwe telefoon kwam afleveren. Ik heb alleen een vraagje over de flipcover van Doutzen Kroes die bij de telefoon (Galaxy S4 mini) zou zitten. Die heb ik er namelijk niet bij gekregen. Krijg ik daar nog bericht over?
Hoi Pautje82, 

Deze kan je aanvragen via de samsung website zelf :D
Zie: http://www.samsung.com/nl/promotion/flipcover-by-doutzen-bij-de-galaxy-s4-mini/index.html

Is je vraag zo voldoende beantwoord?

Groetjes Tribaltim
Hoi Pautje82, 

Deze kan je aanvragen via de samsung website zelf :D
Zie: http://www.samsung.com/nl/promotion/flipcover-by-doutzen-bij-de-galaxy-s4-mini/index.html

Is je vraag zo voldoende beantwoord?

Groetjes Tribaltim



Hoi Tribaltim,

Late reactie... maar heel erg bedankt voor de informatie! Ik ga gelijk even kijken om het aan te vragen!

Groetjes,
Pautje
Reputatie 2
Goedemorgen,
Afgelopen vrijdag mijn abo online verlengd (samen met de S4 black edition).
Ik heb nog steeds niets mogen ontvangen en kijk al dagen 😉 naar de bestelstatus.
Is hij niet op voorraad?
Groet Theo
Goedemorgen,
Afgelopen vrijdag mijn abo online verlengd (samen met de S4 black edition).
Ik heb nog steeds niets mogen ontvangen en kijk al dagen 😉 naar de bestelstatus.
Is hij niet op voorraad?
Groet Theo


Hi Theo,

De black edition heeft een levertijd en is vanaf 3 maart beschikbaar bij T-Mobile, als we je order hebben vrij gegeven dan ontvang je een e-mail voor een bezorgafspraak
hallo,

Ik heb 28 februari mijn abonnement verlengd met een samsung galaxy s4 black edition, ik heb nog steeds niets ontvangen, het is inmiddels 4 maart, mijn bestelstatus staat; bestelling door t-mobile geaccepteerd en wordt verwerkt, hoe lang gaat dit nog duren?

grt
Mijn Samsung galaxy note vrijdag avond besteld..en nog steeds geen bezorg afspraak mailtje ontvangen. Hoe lang gaat dit nog duren, had ik het maar in de winkel besteld
hallo,

Ik heb 28 februari mijn abonnement verlengd met een samsung galaxy s4 black edition, ik heb nog steeds niets ontvangen, het is inmiddels 4 maart, mijn bestelstatus staat; bestelling door t-mobile geaccepteerd en wordt verwerkt, hoe lang gaat dit nog duren?

grt


Beste Kush

Ik zie dat je de telefoon onderstussen al heb ontvangen
Mijn Samsung galaxy note vrijdag avond besteld..en nog steeds geen bezorg afspraak mailtje ontvangen. Hoe lang gaat dit nog duren, had ik het maar in de winkel besteld

Hi Ivana

is dit nog van toepassing?
Hi Ivana

is dit nog van toepassing?


Ja helaas wel... Ik weet niet hoe lang ik nog moet wachten, mijn geduld begint langzaam aan echt op te raken
Beetje irritant overigens, een vraag met een vraag te beantwoorden.. Aangezien jullie zo kunnen zien in het systeem dat mijn order al anderhalf week op status 1 staat. Mijn order nummer 2654765
Weet misschien toevallig iemand wanneer de samsung galaxy s5 telefoons geleverd worden als je die heb ge pre orderd ? Vrijdag 11 April zijn ze te koop betekent dit dat we heb dam ook thuis krijgen ?

Gr Mike
Weet misschien toevallig iemand wanneer de samsung galaxy s5 telefoons geleverd worden als je die heb ge pre orderd ? Vrijdag 11 April zijn ze te koop betekent dit dat we heb dam ook thuis krijgen ?

Gr Mike


Beste Mike,

Dat is een beetje afhankelijk van je zelf 😉

10 april zal je een e-mail ontvangen voor een bezorgafspraak, dan is het afhankelijk hoe snel en voor wanneer jij een afspraak maakt.
Je kan dan voor vrijdag een gratis bezorgafspraak voor tijdens kantoor uren of een betaalde bezorgafspraak maken voor de avond of zaterdag. Dit is natuurlijk wel allemaal afhankelijk van de capaciteit bij de vervoerder
Weet misschien toevallig iemand wanneer de samsung galaxy s5 telefoons geleverd worden als je die heb ge pre orderd ? Vrijdag 11 April zijn ze te koop betekent dit dat we heb dam ook thuis krijgen ?

Gr Mike


Beste Mike,

Dat is een beetje afhankelijk van je zelf ;-)

10 april zal je een e-mail ontvangen voor een bezorgafspraak, dan is het afhankelijk hoe snel en voor wanneer jij een afspraak maakt.
Je kan dan voor vrijdag een gratis bezorgafspraak voor tijdens kantoor uren of een betaalde bezorgafspraak maken voor de avond of zaterdag. Dit is natuurlijk wel allemaal afhankelijk van de capaciteit bij de vervoerder


Hallo

Heel erg bedankt voor de reactie !  ! Dus hij kan dus gewoon vrijdag ook hier binnen zijn ! Dat zou mooi zijn ! Tot hoe laat kan zo een afspraak ingepland worden en kan mijn vrouw ook de telefoon aannemen ?

Gr Mike
Ik heb in de winkel aangegeven en preorderd dat ik die blauwe galaxy s5 wil tot op heden nix gehoord b.v.d
Ik heb in de winkel aangegeven en preorderd dat ik die blauwe galaxy s5 wil tot op heden nix gehoord b.v.d

Beste Suus,

De blauwe variant duurt zeker nog tot einde van de maand. Op het moment dat de T-Mobile winkel jou S5 ontvangt dan nemen ze contact met je op
Goedemorgen,
Ik heb 23-4 mijn sim-only abbonement verlengt, en heb tot nu toe nog geen e-mail ontvangen over de status van de bestelling en de eventuele bezorgafspraak (ook niet in de spam map te vinden).
Ik vraag me dan ook af of het wel goed is gegaan, kunnen jullie dit misschien checken?

Vriendelijke groet,

Lisanne
ik ben overal maar aan het zoeken hoe ik een vraag kan stellen pfffff
 op14-04 heb ik een bestelling geplaats maar krijg totaal geen reactie van jullie?
Goedemorgen,
Ik heb 23-4 mijn sim-only abbonement verlengt, en heb tot nu toe nog geen e-mail ontvangen over de status van de bestelling en de eventuele bezorgafspraak (ook niet in de spam map te vinden).
Ik vraag me dan ook af of het wel goed is gegaan, kunnen jullie dit misschien checken?

Vriendelijke groet,

Lisanne


Hi Lisanne,

Het klopt dat je niks ontvangt, je heb namelijk een sim only besteld. Er word nu alleen een administratieve wijziging verricht op je huidige simkaart.
ik ben overal maar aan het zoeken hoe ik een vraag kan stellen pfffff
 op14-04 heb ik een bestelling geplaats maar krijg totaal geen reactie van jullie?


Hi Cornelia,

Wat heb je precies besteld en waar heb je een bestelling geplaatst?
Beste,

Ik heb 5uur geleden mijn abbonement telefonisch verlengt en de meneer die ik aan de telefoon kreeg zei dat mijn order(email) er binnen 1uur zou zijn.
Ik heb hem nog nadrukkelijk gezegd dat ik een andere emailadres gebruik ivm dat mijn oude geblokkeerd is, toch denk ik dat deze meneer hem naar mijn geregistreerde emailadres bij t-mobile (die geblokkeerd is) gestuurd heeft. Ik zou graag de order willen bevestigen zodat ik mijn telefoon krijg.
Hoe kunnen we dit oplossen als die de email naar de verkeerde emailadres heeft gestuurd?

Gr.
Beste,

Ik heb 5uur geleden mijn abbonement telefonisch verlengt en de meneer die ik aan de telefoon kreeg zei dat mijn order(email) er binnen 1uur zou zijn.
Ik heb hem nog nadrukkelijk gezegd dat ik een andere emailadres gebruik ivm dat mijn oude geblokkeerd is, toch denk ik dat deze meneer hem naar mijn geregistreerde emailadres bij t-mobile (die geblokkeerd is) gestuurd heeft. Ik zou graag de order willen bevestigen zodat ik mijn telefoon krijg.
Hoe kunnen we dit oplossen als die de email naar de verkeerde emailadres heeft gestuurd?

Gr.


Hi Renaldo,

Is dit nog van toepassing? ik zie namelijk al dat je een afspraak heb gemaakt
Reputatie 2
Hoi,

Ik heb gisteren online mijn abonnement verlengd, maar ik heb nog geen bevestigingsmail o.i.d. ontvangen. Ik vraag me nu dus af of het wel goed is gegaan? Ik was eerst naar de T-mobile shop geweest, maar daar bleek dat ik dus twee dagen moet optellen vanaf de dag dat ik mijn contract kan verlengen. Vind het wel gek dat het via internet wel lukt .. Kunnen jullie dit checken voor mij?

Groeten, Martine
Reputatie 2
Ook maar de klantenservice gebeld. Ik zou binnen enkele minuten alsnog de eerste e-mail krijgen, maar tot op heden nog steeds niets ontvangen ... e-mailadres klopt wel.
Ook maar de klantenservice gebeld. Ik zou binnen enkele minuten alsnog de eerste e-mail krijgen, maar tot op heden nog steeds niets ontvangen ... e-mailadres klopt wel.

Hi Martine,

Klopt het dat je de e-mail heb ontvangen? ik zie namelijk dat je een bezorgafspraak heb staan voor vandaag?

Reageer