Vragen over de status van je Samsung bestelling

• 2 januari 2014
  • 40 reacties
  • 6480 Bekeken

Toon eerste reactie

40 reacties

Reputatie 2
Hoi,

Helaas klopt dat niet. Ik heb daarom vanmiddag nogmaals contact gehad met de klantenservice.  Daar bleek dat mijn bestelling was geannuleerd wegens een systeemfout. Erg teleurstellend. De klantenservice heeft alle overige gegevens er uit gehaald, ik ben net langs de t-mobile shop geweest en heb daar alles geregeld. Heb nu dus wel mijn nieuwe telefoon. Super dat de klantenservice dit zo pro actief heeft opgepakt!
Hoi,

Heb afgelopen dinsdag mijn abonnement vernieuwd met een Samsung Galaxy s4 mini, black edition, erbij. Deze was op voorraad wat achteraf helemaal niet waar bleek te zijn. Nu schuift de datum, wanneer ze wel weer leverbaar zijn, steeds verder naar achteren. Wanneer wordt de telefoon nu geleverd? Beetje irritant dit.... 
Hoi,

Heb afgelopen dinsdag mijn abonnement vernieuwd met een Samsung Galaxy s4 mini, black edition, erbij. Deze was op voorraad wat achteraf helemaal niet waar bleek te zijn. Nu schuift de datum, wanneer ze wel weer leverbaar zijn, steeds verder naar achteren. Wanneer wordt de telefoon nu geleverd? Beetje irritant dit.... 

Beste zvv,

De s4 mini is op dit moment super populair, we wachten nu dat binnengekomen voorraad door alle kwaliteitschecks is gekomen.
Ik heb donderdag me Samsung s5 binnen gekregen. Maar ik zou er een geheugenkaart van 32gb erbij krijgen.was er niet bij geleverd. Hoe kom ik aan die kaart.

Gr patries
Hoi astapasta, welkom op het T-Mobile Forum. ;)

Gefeliciteerd met je nieuwe Samsung S5. 🙂 Je kan via deze link gebruikmaken van de actie. 🙂 Laat het me weten zodra je nog vragen hebt.
hallo

ik heb op zondag een s4 besteld daarna meteen een order bevestigings e-mail gekregen maar tot nu toe geen email met een order nummer kan iemand mij meer vertellen gaat hier bijvoorbeeld een week overheen voordat ik een afspraak kan maken?
Ik heb een abbonement aangevraagd van de S5 ik heb hier gister over gebeld een scheen dat de eerste aanvraag verkeerd was gegaan nu heb ik het telefonisch opnieuw gedaan maar heb ik ook nog steeds maar1mail. Klopt dit? Gr
ik heb vrijdag mijn abbonoment verlengd met een s4 mini black edition ik wacht nog steeds op een email voor een bezorgafspraak gaat dit nog lang duren ?
@Daniquekylie & valentinospijk

Zodra AMP Logistics het toestel aan jullie kan leveren ontvangen jullie een e-mail van ze om een afleverafspraak te maken. Tot die tijd ontvang je alleen de bevestiging van ons.
Oke ik kan de problemen met die leveringen wel begrijpen maar 1 april laat dit geen 1 april grap zijn degenen die betaald hebben alvast zoals ik hadden misschien dan beter kunnen wachtten met betalen tot de levering op 1 april ik denk dat T-Mobile wel een flinke rente zal krijgen over de betalingen die al gedaan zijn maar helaas voor degenen die moeten wachtten tot 1 april of zelfs nog langer dan 1 april 😞
Reputatie 7
Badge +15
Hey Willempie55,

Ik heb je topic verplaatst naar het bestaande topic over Samsung bestellingen.

Het is natuurlijk balen dat je nog even moet wachten op je nieuwe toestel. Ik kan mij goed voorstellen dat je dit pareltje het liefste zo snel mogelijk in handen hebt! Gelukkig is het geen 1 april grap! Uiteraard hebben we ook geen speciaal verdienmodel op deze verlate leveringen. Wij zijn voor de levering van de toestellen afhankelijk van de leverancier en van hoeveel toestellen er beschikbaar zijn en momenteel is dit het meest populaire toestel waardoor het kan gebeuren dat je wat langer moet wachten. Onze excuses hiervoor! Hopelijk heb je nog even geduld en ga je straks helemaal happy april in! Zodra het toestel beschikbaar is ontvang je een mail van AMP om een bezorgafspraak te maken. 🙂
Vandaag een nieuwe S7 besteld en de betaling direct na het ontvangen van de bevestigingsmail gedaan.
Geen vervolg (AMP) email ontvangen, geen notificatie van het feit dat de telefoon niet leverbaar is (en ik een onbepaalde tijd moet wachten), helemaal niks. Na het uitblijven zelf op onderzoek uitgegaan...

Ik snap dat hij niet leverbaar is, maar moet een trouwe klant daar middels eigen onderzoek op deze manier, en pas na de bevestiging/betaling achter komen?

Een kleine pop-up of melding bij de bestelling zou afdoende zijn geweest. Dan had ik geweten waarom ik geen AMP mail kreeg, ook niet na mijn betaling. Dan had ik gewoon gewacht zonder me af te vragen of er ergens wat mis is gegaan.

Het laat een zure indruk achter T-Mobile. Dit ben ik niet gewend.
Ik hoor graag waarom er specifiek voor gekozen wordt dit niet aan te geven tijdens of voor de bestelling?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Caman,

Welkom op ons Forum!

Dankjewel voor je bericht. Ik ben gelijk even in het systeem gedoken om te kijken wat er aan de hand is. Ik zie dat er op 21 maart een bevestigingsemail is verzonden naar het e-mailadres dat bekend is bij ons. Kan dat kloppen? Daarin staat ook aangegeven dat AMP contact met je zal opnemen zodra het toestel leverbaar is. WIj hebben hier geen speciale pop-up voor op de website. Wanneer je toestel leverbaar is, ontvang je van AMP per e-mail en sms een link waarmee je direct online een bezorgafspraak kunt maken. Op deze pagina kun je meer informatie vinden hierover.

Ik hoop dat je toestel zo snel mogelijk leverbaar is zodat jij kan genieten van je nieuwe toestel. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!
Hier nog iemand maandag avond bestelling geplaatst maar nog niets ontvangen van amp😤 hoelang kan en gaat dit duren? Gaat om een Samsung galaxy 16 gb (2017)
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Loubnaoia,

In ons systeem zie ik dat jouw bestelling op woensdag verwerkt is, het kan dan natuurlijk nog even duren voor er daadwerkelijk een bestelling wordt aangemaakt. Ik zie ook dat de bestelling bij de koerier ligt. Dit betekent dus dat er een afspraak gemaakt is of wordt en dat jouw toestel snel geleverd wordt! Heb je al een dag en tijdstip afgesproken met AMP? Je hebt hier een e-mail over ontvangen, zodat je een afspraak kunt plannen.

Hopelijk heb je jouw nieuwe toestel snel in handen! Als wij nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!

Reageer