Vragen over de status van je Sony bestelling

  • 2 januari 2014
  • 8 reacties
  • 4510 Bekeken

Stel hier u vragen over de bestelling van u Sony toestel

Levertijden Sony toestellen

Wij streven er uiteraard naar om binnen de gecommuniceerde levertijd je order uit te leveren, maar houd er rekening mee dat de levertijd tussentijds kan worden aangepast indien er meer of minder voorraad beschikbaar komt dan gepland. Daarnaast kan de levertijd per toestelvariant verschillen.

Uiteraard houden wij je hierover op de hoogte via sms en hier op het forum.

Wanneer verandert je bestelstatus?
Op het moment dat er voorraad is voor jouw bestelling wordt je bestelstatus aangepast van status 2 naar 3. Na enkele dagen verandert je bestelstatus naar status 4 en ontvang je tevens een sms en e-mail om een afleverafspraak te maken. Vanaf het moment dat je een sms en e-mail ontvangt zijn je gegevens bekend bij de koerier.

Wat is de status van mijn zakelijke bestelling?
Indien je vragen hebt over de status van je zakelijke bestelling dan willen we je vragen om contact op te nemen met je zakelijke adviseur. Zij kunnen je direct voorzien van de juiste informatie.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
[color=red]Klik hier[/color] en vul je ordernummer, postcode en huisnummer in.
Je ordernummer wordt vermeld op je orderbevestiging.

Heeft het aanpassen van mijn order gevolgen voor mijn levertijd?
Op het moment dat je je bestelling laat aanpassen naar een andere kleur, je meer/minder geheugen of een andere wijziging in je contract wilt, dan wordt je huidige bestelling geannuleerd en moet er een nieuwe bestelling geplaatst worden. Dit houdt in dat de levertijd voor je toestel vanaf dat moment opnieuw ingaat.

Algemene vragen over je bestelling en bezorging.
Alle overige informatie over je bestelling en bezorging vind je op de T-Mobile website.

8 reacties

Gisteravond een Xperia Z besteld (verlenging).
Meteen via iDeal het resterende bedrag betaald.

Via de 'Bestelstatus' zie ik dat het op 2 (in behandeling) staat.

Hoelang duurt het gemiddeld voordat stap 3 actief is? 
Laat maar, net een mailtje en smsje gehad dat het wat langer duurt. 🙂
Hoii.. Ik heb mijn abonnement verlengt met een Sony Xperia Z1 compact roze, maar heb hier geen ontvangstbevestiging van gehad.
Graag zou ik willen weten hoe het er mee zit en of ik de bevestiging nog wel krijg.

Er staat op de website bij deze smartphone dat het een zwarte is, maar op de afbeelding is het gewoon roze. Krijg ik dan wel een roze? want die wil ik graag hebben.


groeten
@Dilnasrkn,

Ik zie dat je gisteren inderdaad je contract hebt verlengd. Op My t-mobile zie je nu ook niet meer de mogelijkheid om je contract te verlengen staan.
Ik verwacht dat je in de loop van vandaag bericht ontvangt van T-Mobile met de bevestiging van je verlenging. Als je de roze hebt besteld dan ontvang je uiteraard ook de roze uitvoering van je toestel.

Alvast veel plezier met je nieuwe Sony en als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag van je.
Heel erg bedankt voor de reactie. Ik heb de bevestiging nog niet gehad, maar wacht er nog op.

Heb nog een klein vraagje. Krijg ik ook een nieuw simkaart bij de telefoon geleverd? Op de site staat van wel, maar weet niet of dat ook het geval is bij een verlenging.

Bedankt alvast x
Heel erg bedankt voor de reactie. Ik heb de bevestiging nog niet gehad, maar wacht er nog op.

Heb nog een klein vraagje. Krijg ik ook een nieuw simkaart bij de telefoon geleverd? Op de site staat van wel, maar weet niet of dat ook het geval is bij een verlenging.

Bedankt alvast x


Hi Dilnasrkn,

Ja bij alle telefoons waar een andere simkaart in moet word deze automatisch mee gestuurd
Hallo,

Ik heb mijn abonnement verlengd, en de Sony Xperia Z3 Compact is zojuist afgeleverd, maar er zit geen simkaart bij. Mijn oude simkaart is te groot voor de telefoon. En ik lees ook her en der dat de simkaart bij de levering zou moeten zitten. Klopt dat? En hoe kom ik alsnog aan mijn simkaart?

Groet,

Joost
Reputatie 6
Badge +16
Hi JoBa,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat leuk dat je hebt verlengd. Hoe vind je de Xperia Z3 compact tot nu toe? In het systeem zie ik dat je na het plaatsen van je bericht een nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Klopt het dat je nu wel volledig gebruik kan maken van je nieuwe Xperia Z3? Als je nog aanvullende vragen hebt dan kan je altijd bij ons terecht. 🙂

Reageer