Beantwoord

Waar blijft mijn abonnement?

• 21 september 2018
  • 8 reacties
  • 1506 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
Hoi ik heb dinsdag avond mijn Abonament verlengen met toestel
Hij wel goedgekeurd maar vaandag is vrijdag ik heb nog Nieks binnen hoe langer kan duren?

18-09-2018 is gebesteld vaandag is 21 Nieks meer gehoord.

Ik wacht tot T mobile shop mijn bellen om te hallen maar Nieks gehoord ze heeft mijn vergeten of product nog niet voraad?

Bijna 3 dagen?

Help
icon

Beste antwoord door David 21 september 2018, 11:25

Hi Etem86,

Ze zijn je zeker niet vergeten, geen zorgen! 🙂

Het duurt altijd even voor alles verwerkt is, dit gaat van controleren of de bestelling goedgekeurd mag worden tot de telefoon daadwerkelijk in de winkel ligt. Dit kan eventjes duren, maar je ontvangt vanzelf bericht óf wordt gebeld. Houd er rekening mee dat er met een afgeschermd nummer wordt gebeld, dan weet je dat het een medewerker van de T-Shop is!

Alvast heel erg veel plezier met jouw nieuwe toestel, geniet ervan en alvast een fijn weekend!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Etem86,

Ze zijn je zeker niet vergeten, geen zorgen! 🙂

Het duurt altijd even voor alles verwerkt is, dit gaat van controleren of de bestelling goedgekeurd mag worden tot de telefoon daadwerkelijk in de winkel ligt. Dit kan eventjes duren, maar je ontvangt vanzelf bericht óf wordt gebeld. Houd er rekening mee dat er met een afgeschermd nummer wordt gebeld, dan weet je dat het een medewerker van de T-Shop is!

Alvast heel erg veel plezier met jouw nieuwe toestel, geniet ervan en alvast een fijn weekend!
Toch wel mij vergeten om te bellen. En ik teken contract kom extra dezer 10 euro. Heel slecht service!! Jammer. Maar nu nooit op T mobiel winkel nieks kopen!!! Ik heb spijt van!!

Groot Etem
Reputatie 7
Badge +20
Hi Etem,

Je wordt gebeld zodra je je toestel kan ophalen. Heb je je nieuwe Samsung inmiddels opgehaald? Ik zie in je contract niks terug van Deezer voor €10. Heb je zelf Deezer aangevraagd? Wij bieden 2 varianten aan. Deezer Flexibel voor €9,99 en Deezer vast voor maar €5,99. Je kan dus zelf kiezen hoeveel je gaat betalen voor Deezer en deze bundel eenvoudig toevoegen via My T-Mobile. Mocht je meer kosten zien dan afgesproken, laat mij dan even weten. Ik kijk graag met je mee!
Ik heb dezer niet aangeveagd maar staat aan bij nieuwe contract.

En niemand mijn gebeld dat ga ophallen. Gelukig vrijdag ik ga langs en man zeght ja is binnen sorry voor onhemakt!!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Etem,

Ben blij dat je je toestel in handen hebt. Zie nu inderdaad Deezer staan op je nieuwe contract, maar je krijgt 4 maanden lang € 8,24 korting waardoor je nog maar €1,76 betaalt voor Deezer. Ik ben zelf ook een grote Deezer fan! 🙂
Ook maar ik wil geen dezer. Ik heb soundcloud. Aub hit zetten:)
Reputatie 7
Badge +19
Hoi hoi,

Ah, ik snap het! Geen zorgen!

Jouw nieuwe abonnement gaat op 30 september in, dat betekent dat ik dan Deezer pas uit je abonnement kan halen.

Trek dus gerust op de 30e nog even aan de bel, want dan gaan wij het direct voor jou in orde maken hoor! 😃
Dank u voor snele reactie.

Reageer