Beantwoord

Waarom niet af te halen in de winkel?

• 9 april 2019
  • 2 reacties
  • 1577 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Kort geleden is mijn telefoon stuk gegaan.Toestel ter reparatie bij de winkel gebracht.
Vandaag kreeg ik een mail dat hij niet gerepareerd wordt en dat ik een vervangend toestel krijg.
Dit toestel KAN ik niet bij de winkel ophalen maar MOET bezorgt worden. Dat is voor mij echter een groot probleem, tijdens de bezorgmomenten van AMP ben ik minstens de helft van de tijd niet te bereiken/in staat de telefoon aan te nemen (ervaring vorige keer).

Kan iemand mij uitleggen waarom ik mijn nieuwe telefoon niet bij de winkel af kan halen?
icon

Beste antwoord door Hajar 10 april 2019, 10:14

Hi S.N,

Ik geef je daar graag meer uitleg over. Je toestel kon niet gerepareerd worden en dus krijg je een vervangend toestel. Dat toestel wordt niet geleverd door de shop en dus kun het alleen bezorgd worden. Je kan er ook voor kiezen om een bezorgafspraak in de avond of weekend te maken als dat beter uitkomt. Ik hoop dat het vervangende toestel goed bevalt. Als je nog andere vragen hebt, laat het mij vooral weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi S.N,

Ik geef je daar graag meer uitleg over. Je toestel kon niet gerepareerd worden en dus krijg je een vervangend toestel. Dat toestel wordt niet geleverd door de shop en dus kun het alleen bezorgd worden. Je kan er ook voor kiezen om een bezorgafspraak in de avond of weekend te maken als dat beter uitkomt. Ik hoop dat het vervangende toestel goed bevalt. Als je nog andere vragen hebt, laat het mij vooral weten!
...
Kan iemand mij uitleggen waarom ik mijn nieuwe telefoon niet bij de winkel af kan halen?

...
Ik geef je daar graag meer uitleg over...

Fijn, wacht ik daar nog even op.

edit: waarom staat dit topic op beantwoord? Ik zie geen antwoord staan, slechts informatie over bezorging...

Reageer