Beantwoord

Waarom wordt mijn huawei Mate 20 Lite zwart niet geleverd?

We hebben op 16 maart jl. 2 Huawei 20 lite zwart besteld? We hebben er ondertussen 1 mogen ophalen in de winkel. De andere telefoon is nog steeds niet geleverd (Bestelnummer 39074411). Ik heb 28 maart en 5 april naar de klantenservice gebeld. Dan krijg je een smsje van de winkel dat uw telefoon niet op voorraad is, maar zodra de telefoon binnen is word ik gebeld. Vrijdag 12 april gechat met een medewerker van t-mobile, die kan ook niet vertellen waarom de telefoon niet geleverd wordt. Ik zou ook een Band 3 pro horloge krijgen bij de telefoon. Deze actie is inmiddels verlopen. Ik zie op de website dat de telefoon direct leverbaar is dus hij moet op voorraad zijn. Nu wordt me iedere keer aangeboden om de bestelling te laten vervallen en een andere telefoon uit te kiezen. Dat wil ik niet. Ik ben een (nog geen) nieuwe klant bij T-mobile.
icon

Beste antwoord door David 15 april 2019, 12:09

Hey @mfieman,

Dit wil ik graag voor je nagaan en kijken waar jouw Huawei P20 Lite blijft! Zou je mij via een privébericht via mijn profiel jouw naam, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Dan kan ik gaan kijken hoe het met de bestelling staat en kom ik er zo snel mogelijk bij je op terug!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey @mfieman,

Dit wil ik graag voor je nagaan en kijken waar jouw Huawei P20 Lite blijft! Zou je mij via een privébericht via mijn profiel jouw naam, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Dan kan ik gaan kijken hoe het met de bestelling staat en kom ik er zo snel mogelijk bij je op terug!
Inmiddels heb ik mijn telefoon gekregen. Maar door een fout bij T-mobile heb ik de telefoon te laat ontvangen. Volgens Huawei kom ik nu niet meer in aanmerking voor de Huawei Band 3 pro, die ik bij de telefoon zou ontvangen ten tijde van mijn bestelling. Inmiddels heb ik al een paar priveberichtjes naar David gestuurd waarop ik geen reactie krijg. Aangezien de fout bij T-mobile ligt, hoe gaan we dit oplossen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi @mfieman,

Excuus voor het uitblijven van een reactie van mijn kant, ik was op vakantie ten tijde van het verzonden bericht. Ik ga even navragen of we nog wat voor je kunnen betekenen voor wat betreft de promotie en ik kom hier op terug zodra ik een reactie heb!

Voor nu alvast een fijn weekend!
Reputatie 7
Badge +20
Hi @mfieman,

Goed nieuws, de Watch wordt volgende week bij je geleverd! Heel veel plezier er mee!
Hoi David,
Dank je wel voor de service.
Groetjes
Hoi, ik heb het horloge nog niet ontvangen. Heb je enig idee wanneer het is verzonden.
Groetjes mfieman
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @mfieman,

Vervelend om te horen dat de watch nog niet is ontvangen! Ik ga hier direct weer achteraan en laat het weten wanneer ik reactie heb!

Reageer