Beantwoord

Wanneer beschik ik over Deezer alsIk dit heb aangezet

• 24 juli 2017
  • 3 reacties
  • 397 Bekeken

Ik heb mijn abonnement opgewaardeerd en daarbij zou ik ook Deezer moeten krijgen. Maar wanneer gaat dat Deezer in?
icon

Beste antwoord door Hajar 25 juli 2017, 12:35

Hi Sebastian,

Goed dat je dit navraagt. Ik zie dat je jouw internetbundel hebt verhoogd naar 6GB. Dat betekent dat je nu datavrij muziek kan streamen. Ik denk dat je dat verwart met een Deezer bundel. Een Deezer bundel moet je namelijk zelf activeren via My T-Mobile en ik zie dat je dat niet hebt gedaan. Wil je alsnog gebruik maken van Deezer ga dan naar My T-Mobile> Bundels aanpassen> Deezer toevoegen.

In dit topic vind je meer informatie over datavrije muziek. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Sebastian,

Goed dat je dit navraagt. Ik zie dat je jouw internetbundel hebt verhoogd naar 6GB. Dat betekent dat je nu datavrij muziek kan streamen. Ik denk dat je dat verwart met een Deezer bundel. Een Deezer bundel moet je namelijk zelf activeren via My T-Mobile en ik zie dat je dat niet hebt gedaan. Wil je alsnog gebruik maken van Deezer ga dan naar My T-Mobile> Bundels aanpassen> Deezer toevoegen.

In dit topic vind je meer informatie over datavrije muziek. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Hoi Hajar. Dank je voor de uitleg. Ik heb het zo niet begrepen van de informatie in My T-Mobile. Er wordt daarin niet aangegeven met welke muziekstreamdiensten T-mobile een contract heeft. Mijn aanname was alleen Deezer.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sebastian,

Je kan gebruik maken van verschillende muziekdiensten. In dit topic vind je een overzicht van alle diensten die je datavrij kan streamen. 🙂

Reageer