Beantwoord

Wanneer komt mijn telefoon?

• 4 juli 2016
  • 1 reactie
  • 336 Bekeken

Op 25 juni heb ik een telefoon besteld met als leverdatum 29 juni. Deze heb ik op 26 juni betaald. Ook toen stond als leverdatum 29 juni vermeld. Inmiddels is het 5 juli en ik heb nog steeds niks vernomen. Als ik kijk naar de status, dan staat er dat er gewacht wordt op levering. Terwijl de telefoon vrijwel overal gewoon te koop is. Ik ga binnenkort met vakantie en wil dan de nieuwe telefoon hebben (mijn huidige is kapot). Indien het niet lukt om de telefoon voor vrijdag in huis te hebben, dan wil ik graag mijn bestelling annuleren. Dan koop ik er eentje ergens anders. Groet, Storm
icon

Beste antwoord door Amy 5 juli 2016, 11:35

Hey Storm,

Flink balen dat je zo lang moet wachten op je toestel 😞.

Ik heb net nog even naar de levertijden gekeken en de Apple iPhone 6s 128GB in het grijs is leverbaar vanaf 11 juli. In dit forumtopic kun je op de hoogte blijven van de actuele levertijden. Helaas zijn wij qua levertijd ook afhankelijk van het uitleveren van de toestellen door de fabrikant, in dit geval Apple. Ik duim met je mee dat het toestel snel komt! Wanneer ga je op vakantie?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Storm,

Flink balen dat je zo lang moet wachten op je toestel 😞.

Ik heb net nog even naar de levertijden gekeken en de Apple iPhone 6s 128GB in het grijs is leverbaar vanaf 11 juli. In dit forumtopic kun je op de hoogte blijven van de actuele levertijden. Helaas zijn wij qua levertijd ook afhankelijk van het uitleveren van de toestellen door de fabrikant, in dit geval Apple. Ik duim met je mee dat het toestel snel komt! Wanneer ga je op vakantie?

Reageer