Beantwoord

wanneer krijg ik een email/ mail voor een afspraak ?

• 8 januari 2020
  • 4 reacties
  • 429 Bekeken

Goedemiddag,

ik heb dinsdag 31 december een iPhone 11 64gb wit besteld ( thuis bezorging ). Ik heb een mail gehad dat ik moest wachten tot dat hij geleverd kon worden. Daarna heb ik nog een mail gehad met dat er vertraging was dus hij vanaf vrijdag 3 januari leverbaar zou zijn. Toen stond er op de levertijden forum dat hij vanaf 10 januari leverbaar zou zijn. Maandag 6 januari is hij van de levertijden forum afgehaald. En staat er dat hij direct leverbaar is. Waneer zou ik dan een mail kunnen verwachten dat hij geleverd zal kunnen worden ? 

Mvg, 

icon

Beste antwoord door Waqqas 8 januari 2020, 14:54

Hallo @Iiamgrachel 

Wanneer het toestel direct leverbaar is dan ontvang je meestal dezelfde dag nog een email van AMP om een bezorg datum in te plannen. Er kan wat vertraging zijn bij het doorgeven van je bestelling naar AMP

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Iiamgrachel 

Wanneer het toestel direct leverbaar is dan ontvang je meestal dezelfde dag nog een email van AMP om een bezorg datum in te plannen. Er kan wat vertraging zijn bij het doorgeven van je bestelling naar AMP

Hey @Waqqas  ,

Dat had ik ook verwacht ,

alleen hij is als sinds maandag direct leverbaar alleen heb nogsteeds geen mail gekregen wat ik ook raar was 

mvg,

Reputatie 7
Badge +19

Er zou wat vertraging kunnen zijn bij het doorgeven van je bestelling aan AMP.

Voor extra zekerheid wacht even de reactie van een Moderator af, ze reageren meestal binnen de 24/48 uur.

@Waqqas ,

isgoed bedankt voor de hulp 

mvg,

Reageer