Beste antwoord door Thalina
Welkom op het forum en wat leuk dat je je abonnement hebt verlengd! Complimenten voor jouw Nederlands hoor! Het is helemaal duidelijk waar je vraag over gaat 🙂 Is het goed als ik in het Nederlands antwoord? Mocht je het niet begrijpen, dan vertaal ik het graag voor je naar het Engels.
Ik zie dat je gistermiddag jouw abonnement met toestel hebt verlengd via onze online shop. Vanochtend heb je een e-mail ontvangen van AMP om een bezorgafspraak te maken, klopt het dat je deze e-mail hebt? Jouw toestel is dus onderweg. Zodra je jouw toestel hebt ontvangen wordt jouw nieuwe abonnement binnen een dag geactiveerd. Dus de ingangsdatum wordt aangepast zodra je jouw toestel hebt ontvangen. Dus je kunt en gelijk gaan genieten van je nieuwe toestel en gelijk gebruik maken van je nieuwe abonnement!
Is zo alles duidelijk? 🙂 Laat het gerust weten als je nog vragen hebt, ik help je graag!