Beantwoord

Wanneer krijg ik mijn telefoon?

• 3 juni 2019
  • 3 reacties
  • 2963 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik mocht 3 weken geleden mijn abonnement verlengen. Daarbij heb ik de Samsung s9 plus goud gekozen. Deze zou vanaf 31 mei weer leverbaar zijn stond op de website. Vandaag heb ik contact opgenomen met T-mobile omdat ik nog niks heb gehoord. Ik kreeg te horen van T-mobile dat zij hier geen antwoord op kunnen geven en dat ik contact op moet nemen met AMP. Die zouden mij een datum kunnen geven. Omdat mijn nieuwe telefoon wanneer deze leverbaar is wordt bezorgd door AMP. Nu heb ik net gebeld met AMP en deze zeggen precies t zelfde als T-mobile maar dat ik contact op moet nemen weer met T-mobile. Ik snap er niks meer van en wil graag weten wanneer ik mijn nieuwe telefoon krijg!
icon

Beste antwoord door David 4 juni 2019, 11:58

Hey @Jamai88,

Ik begrijp dat de desbetreffende afdeling druk bezig is om de voorraad van deze telefoons in orde te krijgen. Hier wordt hard aan gewerkt en ze hopen spoedig de bestellingen de deur uit te kunnen sturen!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Jamai88,

Dat is nogal onduidelijk allemaal, sorry daarvoor! Ik ga dit direct voor je navragen bij de afdeling die over de bestellingen en voorraad gaat. Ik kom hier zo snel mogelijk bij je op terug!
Reputatie 7
Badge +20
Hey @Jamai88,

Ik begrijp dat de desbetreffende afdeling druk bezig is om de voorraad van deze telefoons in orde te krijgen. Hier wordt hard aan gewerkt en ze hopen spoedig de bestellingen de deur uit te kunnen sturen!
Oké, in iedergeval bedankt voor het navragen!

Reageer